دیدار و رایزنی وزیر حمل و نقل ونزوئلا با عراقچی

تبلیغات بنری


وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس ونزوئلا کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا در سفر به تهران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

یورنا- رامون بلاسکز وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس کمیته مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا که برای دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده بود، عصر امروز چهارشنبه با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. .

رامون بلاسکز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به مقامات ارشد کشورمان، سلام و تبریک صمیمانه ایوان گیل وزیر امور خارجه کشورش را به آراگچه رساند و برای پزشکیان و پزشکیان جدید آرزوی موفقیت کرد. دولت و وزیر امور خارجه کشورمان.

وزیر حمل و نقل ونزوئلا با اشاره به تاکید ویژه رئیس جمهور کشورش بر ادامه پیگیری جدی روند تعمیق روابط دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه های اقتصادی و انرژی، نسبت به رشد روزافزون روابط ابراز اطمینان کرد. بین دو کشور جهت گیری روابط در دولت های جدید دو کشور قوی و مستحکم است که ادامه یابد

عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک انتخاب مجدد آقای نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا تاکید کرد: ما مانند گذشته به روابط با ونزوئلا و در دولت پزشکی اهمیت زیادی می دهیم و علاقه مندیم گسترش همه جانبه روابط تهران و کاراکاس.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر وزیر حمل و نقل ونزوئلا به تهران و دیدارهای وی با مقامات ایرانی موفقیت آمیز و مثمر ثمر باشد و گام های مناسبی برای برگزاری دور جدید مذاکرات مشترک باشد. حذف کمیته اقتصادی ایران و ونزوئلا و پیگیری اجرای توافقات دو کشور در زمینه های مختلف

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در پاسخ به تمایل همتای ونزوئلایی خود ابراز امیدواری کرد در دیدار وزرای خارجه دو کشور در حاشیه این دیدار، روند بهبود روابط دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد. نشست های سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *