دیدار رئیس هلال‌ احمر و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد اربعین با وزیر کشور عراق

تبلیغات بنری


رئیس جمعیت هلال احمر و نماینده ویژه رئیس جمهوری در ستاد مرکزی اربعین به همراه رئیس ستاد اربعین کشور در سفر به عراق با وزیر کشور عراق دیدار و گفتگو کردند. آخرین تمهیدات مربوط به تسهیل سفر اربعین و حفظ سلامت زائرین حسینی در این ایام.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد اربعین در دیدار با میر احمدی رئیس ستاد اربعین، با وزیر کشور عراق گفتگو و مقدمات نهایی این سفر را فراهم کرد. تسهیل زیارت اربعین و حفظ سلامت زائرین در عراق.

کولیوند. رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان و نماینده ویژه رئیس جمهوری در ستاد اربعین در خصوص هماهنگی و مصوبات دیدار با وزیر کشور عراق در خصوص ایام اربعین حسینی گفت: در این دیدار با وزیر کشور عراق پیش از ظهر امروز به هواپیماهای امدادی هلال احمر اجازه پرواز بر فراز آسمان عراق داده شد و در ایام اربعین الحسینی.

کولیوند افزود: اجازه ورود آمبولانس‌های هلال احمر عراق و اجازه ورود داروها و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات پزشکی به زائران حسینی از دیگر توافق‌های صورت گرفته در جلسه امروز بود.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به قصد تیم های داوطلبانه پزشکی وابسته به هلال احمر برای ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به زائران عراقی در ایام اربعین حسینی، ادامه داد: طبق بحث ها و توافقات انجام شده در پایان، اجازه همکاری با پزشکیان ایرانی در بیمارستان‌های عراق داده شد و همچنین لازم بود تیم‌های امدادی در مراکز مواصلاتی عراق مستقر شوند.

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *