دوست ندارم درباره گاریدو قضاوت کنم/ برخی ریشه فوتبال را سر دلالی خواهند سوزاند

تبلیغات بنری


گفتگو

این بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متأسفانه عده ای که همه آنها را می شناسند، ریشه فوتبال را بر سر اسکالپرها می سوزانند.

ناصر الابراهیمی در گفتگو با میزان درباره انتخاب گاریدو وی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من رکورد گاریدو را دیدم و دوست ندارم درباره او صحبت کنم و درباره او قضاوت کنم زیرا عملکرد این مربی در لیگ های دیگر با لیگ ایران کاملا متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند و سرمربیگری پرسپولیس را برعهده گرفتند اما برخی موفق نشدند و برخی دیگر موفق شدند. مربیانی که بالاخره موفق شدند پس از چند سال از پرسپولیس جدا شدند و راهی تیم های حاشیه خلیج فارس شدند. متأسفانه وقتی مربی عملکرد خوبی داشته باشد سریع از تیم جدا می شود و ما ظرفیت حفظ این مربیان را نداریم. این انتخاب باید به عهده مالکان و مدیرعامل پرسپولیس باشد آیا مربی که آورده اند تضمینی برای تصدی این پست است یا خیر؟

اگر ریشه باشگاه را برگردانیم تا چند سال آینده چیزی از پرسپولیس باقی نمی ماند.

ما بهترین مربیان پرسپولیس را داریم.» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربیگری تیم فوتبال پیشکسوتان ایران گفت از جانب علی پروین و محمد بنگالی تا بر عموی پدری آنها جزو با دانش ترین مربیان فوتبال ایران هستند. یک سری از مردم قبول ندارند و جزو بهترین های آسیا و جهان هستند. باید ریشه باشگاه را برگردانند وگرنه تا چند سال آینده چیزی از پرسپولیس باقی نمی ماند.

ابراهیمی دلیل موفقیت این تیم را اعضای موثر آن تیم عنوان کرد و گفت: دلیل موفقیت مربیان تنها اعضای موثر تیم است. هرچه بازیکنان خوب بیشتری داشته باشیم، موفق تر خواهیم بود. حتی تیم فوتبال رئال مادرید هم نمی توانست بدون بازیکنان تاثیرگذار قهرمان شود. جمعیت تهران 13 میلیون نفر است که یک میلیون نفر از آنها جوانانی هستند که به دنبال فوتبال هستند و استعدادهای خوبی دارند اما متأسفانه آنهایی که در راس هستند به دنبال پول و رشوه برای معرفی بازیکن بی کیفیت به فوتبال ایران هستند. ما فوتبالیست هایی داریم که در بیابان بازی می کنند و هیچکس از آنها حمایت نمی کند تا این جوانان را برای آینده آماده کنند. متاسفانه برخی از این افراد که همه آنها را می شناسند، ریشه فوتبال را خواهند سوخت.

تیم ملی با قلعهنویی می تواند موفق باشد

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2026 در مرحله سوم خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران با انتخاب مهره های خوب می تواند با قلانیوی موفق شود. در دوره قبل مقابل هنگ کنگ و ازبکستان یک سری نقاط ضعف در ترکیب و امکانات تیم دیده شد و امیدوارم کادرفنی تیم ملی در تعطیلات روی این نقاط ضعف تمرکز بیشتری داشته باشد. اکنون هشت تیم می توانند به جام جهانی راه پیدا کنند و اگر سوم شویم، باز هم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. مایه تاسف است که در 45 سال گذشته نتوانسته ایم قهرمان آسیا شویم و در تاریخ خود هیچ گاه فراتر از گروه جام جهانی صعود نکرده ایم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *