دوست داشتم رنگ مدال طلایی شود/ روز سختی بود، اما شیرین و خاطره‌انگیز تمام شد

تبلیغات بنری


سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، دختران به این باور رسیدند که آنها هم می توانند بالای قله آسیا و جهان بایستند.

یورنا – ناهید کیانی با اینکه مقابل یوجین کیم از کره جنوبی شکست خورد اما با کسب مدال نقره المپیک تاریخ ساز شد.

مینو مداح مربی او که در این راه زحمات زیادی را متحمل شد، گفت: روز بسیار سختی بود اما برای ما بسیار زیبا و فراموش نشدنی بود. خیلی دلم می خواست این مدال طلایی رنگ شود و دل مردم عزیزمان را آنقدر خوشحال کند که ما هم از خوشحالی آنها خوشحال شویم. اما رنگ مدال نمی تواند طلایی باشد.

وی همچنین افزود: در واقع ما چیز زیادی را پشت سر نگذاشتیم. خدا را شکر به خاطر افتخاری که به ما داده است. برای اجر صبری که خداوند بعد از 3 المپیک به من داد و این افتخار و افتخار را نصیب ما کرد. امیدوارم دختران ایرانی همیشه بدرخشند.

مداح درباره تاثیر موفقیت ناهید کیانی بر دختران ایرانی نیز گفت: ناهید برای اولین بار مدال طلای جهان را به دست آورد و مایه الهام خیلی ها شد. در نهایت فکر می کنم این مدال به تکواندوکاران زن ما اضافه می کند و دختران می توانند خیلی بهتر از قبل خود را در تکواندو نشان دهند زیرا واقعاً لیاقت آن را دارند.

وی در پایان درباره روند آماده سازی کیانی برای المپیک گفت: از حدود دو سال و نیم پیش برای کسب سهمیه المپیک شروع کردیم. پس از مسابقات قهرمانی آسیا، دختران به این باور رسیدند که آنها نیز می توانند در قله آسیا و جهان بایستند. خدا را شکر که این موفقیت برای اولین بار در المپیک به دست آمد و امیدوارم دل همه کسانی که با ما همدردی کردند شاد شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *