دعوت از فعالان قرآنی کشور برای انتخاب ۱۰۰ آیه پرکاربرد 

تبلیغات بنری


رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از فعالان قرآنی سراسر کشور دعوت کرد تا در انتخاب 100 آیه متداول در بین مردم برای مرحله جدید کمپین سراسری زندگی با آیات شرکت کنند.

یورنا – بنابر اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم فراخوان مرحله جدید ستاد ملی همزیستی را اعلام کرد. آیات و توضیحاتی در این باره ارائه کرد. وی در این خصوص گفت: ستاد ملی همزیستی با آیات که از ماه مبارک رمضان به طور جدی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است، سعی دارد با توجه به مناسبت ها و شرایط اجتماعی، آیات قرآن کریم را ارائه کند. و از آنها بهره مند شوند. هنر و ابزار رسانه: توجه بیشتر به افکار عمومی، به گونه ای که آیات قرآن بیش از گذشته جای خود را در زندگی مردم باز کند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده ادامه داد: در مرحله اول این کمپین در ماه مبارک رمضان آمار و ارقام بسیار خوبی از مشارکت واقعی مردم در کمپین زندگی با آیات و بیش از 20 میلیون به دست آمد. یک نفر در کمپین و ۱۱ میلیون نفر در چالش ها و کمپین های این طرح شرکت کردند. دو میلیون نفر نیز در آزمون پایانی پیمایش ملی زندگی با آیات شرکت کردند.

رئیس سازمان خانه قرآن کریم درباره مرحله جدید ستاد ملی زندگی با آیات گفت: در مرحله جدید این ستاد در تلاش هستیم تا آیات قرآن کریم که اکثر مردم کشورمان حافظ هستند را شناسایی کنیم. و در زندگی روزمره خود استفاده کنند. مردم کشور ما آیات زیادی از قرآن کریم را حفظ و به طور طبیعی از آنها استفاده می کنند و سعی می کنیم این آیات را که پوشش اجتماعی بیشتری دارند برشماریم.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده افزود: از تمامی فعالان قرآنی و مجموعه های مردمی فعال در حوزه قرآن کریم می خواهیم که ما را در انتخاب این آیات یاری کنند و نظرات خود را در این زمینه به دبیرخانه مجمع برسانند. کمپین ملی برای زندگی با آیات. . رئیس سازمان خانه قرآن کریم گفت: دبیرخانه ستاد انتخابات 200 آیه پرکاربرد را شمارش کرد و از فعالان قرآنی می خواهیم نظر خود را درباره این آیات از طریق https://www برای ما ارسال کنند. b2n.ir/daleal تا بتوانیم 100 آیه را پیدا کنیم که به گفته فعالان قرآنی بیشترین کاربرد را در بین مردم ایران دارد تا طرح های لازم برای ادامه مسیر نهضت ملی برای زندگی با آیات انجام شود. از این طریق امکان پذیر باشد.

لازم به ذکر است که کمپین ملی همزیستی با آیات با مشارکت گروه های مردمی و نهادهای مختلف دولتی از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت جدی راه اندازی شده و سعی در برجسته سازی آیات قرآن کریم دارد. برای علاقه و استفاده از افکار عمومی.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *