دشمنان دیدند که ایران در شرایط سخت باثبات و متحد است

تبلیغات بنری


دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و یارانش گفت: جهان شاهد تشییع یک میلیون نفر برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و سایر شهدا بود. و حضور گسترده پیامی قوی برای دوستان و دشمنان داشت.

یورنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که در چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و یارانش ایراد کرد، بار دیگر به ملت ایران تسلیت گفت.

وی در این سخنان که در مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهدای خدمت پخش شد، گفت: من از طریق جمهوری اسلامی ایران به نام مقاومت و ملت لبنان و همچنین با شما صحبت می کنم. همه مردم لبنان نهضت های مقاومت، همبستگی، همدردی و تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب، سرکار خانم ظلا شریف، مناطق عملیاتی، مسئولین محترم جمهوری اسلامی و تک تک عزیزان. مردم ایران و خانواده های محترمشان.

سید حسن نصرالله به ترور دو رهبر بزرگوار شهید سلیمانی و ابومهندس اشاره کرد و آن را عروج، رنسانس و حیاتی نو برای انقلاب اسلامی ایران، مقاومت و همه جنبش‌های منطقه دانست و آنها مایه خیر و برکت برای مدیریت عاقلانه رهبر ایران هستند.

وی همچنین با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی گفت: بحمدالله مردم ایران با حضور مستقیم خود و نحوه برخورد با این حادثه و صلح و ثبات در ایران الگویی برای تمام دنیا شده اند.

وی ادامه داد: دشمنانی که در کمین بودند دیدند که ایران با همه شرایط سختی که با آن مواجه است آرام، با ثبات و متحد است.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: جهان شاهد تشییع یک میلیون نفر برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و سایر شهدا بود.

ادامه هید…

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *