در پاراتیراندازی برای مدال باید صبور بود/ امیدوارم مدال دوم را هم بگیرم

تبلیغات بنری


قهرمان پاراالمپیک ایران پس از کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک 2024 پاریس گفت: تیراندازی با کمان دوئلی است که برای نتیجه گرفتن باید صبور بود.

یورنا سارا جوانمردی قهرمان پارالمپیک ایران پس از کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک 2024 پاریس گفت: مسابقات پارالمپیک همیشه در بالاترین سطح است و من برای چهارمین بار در این مسابقات شرکت می کردم و خوشبختانه طلای تپانچه 10 متر را کسب کردم. که پنجمین مدال من در بازی های پارالمپیک بود. سطح مسابقات طبق معمول بالا و سنگین بود و خوشحالم که مدال خود را تکرار می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که بارها در فینال از حریف ترکیه ای عقب می افتاد و به نظر می رسید این تاکتیکی از سوی او برای تکمیل کار در راندهای پایانی باشد، گفت: تیراندازی دوئلی است که باید در آن صبور بود نتیجه بگیرید این اتفاق در تیراندازی پارالمپیک به خصوص در فینال زیاد می افتد که نشان از مهارت تیرانداز دارد. کمی صبر و اعتماد به نفس شما را به نتیجه دلخواه یعنی کسب مدال مورد نظرتان می رساند. خوشحالم که تاکتیکم جواب داد و به مدالی که می خواستم رسیدم.

قهرمان پارالمپیک پاریس درباره برنامه خود برای کسب دومین مدال گفت: تمام تلاشم را انجام خواهم داد. من قبلا کسب مدال سبک 50 متر را تجربه کرده ام و رکورددار این رشته هستم و امیدوارم باز هم مدال این رشته را کسب کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *