در نیمه دوم تیم را هجومی کردیم، اما روی ضدحملات گل خوردیم

تبلیغات بنری


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در نیمه دوم سعی کردیم با تعویض به تیم حمله کنیم اما از روی ضدحمله به گل رسیدیم.

یورنا – سیدمجتبی الحسینی وی پس از شکست 3-1 آلومینیوم اراک مقابل میس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم با توجه به آنچه که داشتند، آمدند تا فوتبال خوبی ارائه دهند. در نیمه اول خیلی با برنامه بازی کردیم.

وی افزود: در کمال تعجب کار استثنایی هافبک حریف و فرار خوب مهاجم آنها گل خورد. در ادامه با کار عملی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. یک ضربه پنالتی هم داشتیم که متاسفانه گل نشد.

مربی آلومینیوم ادامه داد: نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. دقیقا در لحظاتی که بازی را کنترل می کردیم، حریف به لطف حرکت خوب مهاجمش به گل رسید. فکر می کنم بیشتر بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود. برای رسیدن به هدف تغییرات خطرناکی انجام دادیم. در ضد حمله موقعیت هایی را به دست آوردیم. تیم مقابل هم موضع داشت. با تعویض ها سعی کردیم به تیم حمله کنیم و همین باعث شد روی ضدحمله گل بزنیم و بازی به پایان برسد.

همچنین در ابتدای این دیدار محمد شهرقانی مدیر رسانه ای تیم آلومینیوم گفت: باید از اتفاقاتی که در کنار زمین رخ داد گلایه کنیم. سرمربی ما با کادر فنی تیم مقابل صحبت نکرد اما توهین های بدی شد. نماینده اتحادیه صددرصد شاهد این صحنه بود و امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *