در نشست هیئت مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

تبلیغات بنری


هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در سال 1403 هجری شمسی امروز (یکشنبه) چهاردهمین جلسه خود را برگزار کردند و در مورد موضوعات مهم به تبادل نظر و تصمیم گیری پرداختند.

یورنا – به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز جلسه ای برگزار کردند.

در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد. همچنین بر اساس گزارش مدیرعامل، مصوباتی نیز به وی داده شده است.

در جلسه امروز گزارش کاملی در خصوص روند واگذاری و ثبت سهام که مورد توجه باشگاه، هواداران و سهامداران بود ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه، استماع گزارش مسائل حقوقی و تصمیم گیری در خصوص پرونده های مفتوح و هیات مدیره با توجه به نظرات وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود. ، از معاونان سابق و فعلی این باشگاه قدردانی کرد و حقوق باشگاه را اعلام کرد.

از دیگر موارد مطرح شده گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با حامیان مالی بود که به روال عادی تبدیل شده است. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و شنیدن گزارش محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال این باشگاه و اتفاقات رخ داده و اتفاقات رخ داده و در شرف وقوع در آکادمی نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داد.

اعضا همچنین از زحمات محسن الخلیلی تقدیر و تشکر کردند و در خصوص توسعه فعالیت های فرهنگستان تصمیماتی اتخاذ و ابلاغ شد.

ردا درویش نیز گزارشی از روند انتقال و رویدادهای پیش رو به هیئت مدیره ارائه کرد. محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران عزیز در بسیاری از موارد کاملا قابل درک و توجیه است و اتفاقا باید از حساسیت هواداران تشکر کرد. ” “.

مدیرعامل گزارش خوبی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و مطمئناً در روزهای آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد که نگرانی توده ها را برطرف می کند.

هیات مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل باشگاه به دلیل پرداخت 20 درصد از حقوق اعضای تیم در زمان تسویه فصل گذشته تقدیر کرد.

در جلسه امروز اعضا با احتساب مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله بازی دربی مقابل پرسپولیس نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص فصل گذشته لیگ اعتراض کردند.

همچنین با توجه به گزارش هایی مبنی بر اعلام رای پرونده بیرانوند به نفع پرسپولیس و ممانعت از اعلام رسمی آن، مراتب نگرانی و اعتراض خود را اعلام و از مدیرعامل و معاون حقوقی درخواست کردند تا از حقوق آنها حمایت شود. هواداران و سهامداران این ارتباط و مداخلات غیرورزشی را با نهادهای بالادستی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *