«در جست‌وجوی خدا» کلر ژوبرت بازنشر شد

تبلیغات بنری


کتاب «در جستجوی خدا» نوشته و تصویرگری کلر ژوبرت از گروه کتابنوش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است.

یورنا – بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، کتاب «در جستجوی خدا» که برای اولین بار در سال 1383 برای کودکان بالای 7 سال (مبتدی) منتشر شد، پس از آن به مرحله نهم انتشار رسیده است. 19 سال.

کتاب «در جست‌وجوی خدا» که پیش‌تر از سوی جشنواره کتاب رشدی انتخاب شده بود، حول محور «مشکا» سنجاب کوچکی می‌چرخد که بی‌بی سکینه را هر روز از بالای درخت می‌دید که خدا را صدا می‌زند. ولی کسی جواب نمیده یک روز مشکا تصمیم گرفت برود خدا را پیدا کند و از او بخواهد که بی بی سکینه را پاسخ دهد. آیا او خدا را پیدا کرد؟

نویسنده در این کتاب با استفاده از داستان های حیوانات به طور غیرمستقیم به موضوع الهیات پرداخته و مفاهیم دینی و معنوی را بیان می کند.

پیش از این به کتاب «جستجوی خدا» که یکی از پرخواننده‌ترین کتاب‌های مراکز فرهنگی هنری (کتابخانه‌ها) و پرفروش‌ترین کتاب مرکز به زبان‌های ترکی، اسپانیایی و عربی است، حق نشر اختصاص یافته است.

شمارگان کتاب 24 صفحه‌ای «در جستجوی خدا» که نویسنده آن را به فرزندش هادی تقدیم کرده، تاکنون به 42 هزار و 500 نسخه رسیده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را به قیمت 50 هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایت فروش محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ تهیه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *