در تمام دقایق نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ استقلال «قسر» در رفت

تبلیغات بنری


مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نیمه دوم بهترین تیم بودیم و می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم.

یورنا – سعید زهحیشمس آذر سرمربی تیم فوتبال قزوین پس از شکست خانگی مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهاراتی را بیان کرد که در ادامه می خوانید:

*بازیکنان ما منحصر به فرد هستند. زیرا فردی که عاشق یادگیری و تلاش است، فردی منحصر به فرد است. دریایی از فرصت ها و موفقیت برای این کودکان آماده می شود. به شرطی که یاد بگیرند و تلاش خود را تشدید کنند. همانطور که در دو سال گذشته بوده است، جوانان ما حرف های زیادی برای گفتن دارند. زیرا آنها مشتاق یادگیری هستند. خوشحالم که بازیکنان ما در این چند روز چیزهای زیادی یاد گرفته اند و می توانیم با یادگیری و تلاش به برتری برسیم.

*استقلال امروز در کاخ. موقعیت های بی شماری داشتیم و یک بازی آزاد با اهداف تاکتیکی درست ارائه کردیم. در نیمه اول سعی کردیم بازی را حفظ کنیم. ما در هر دقیقه نیمه دوم تیم بهتری بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. سید حسین حسینی (دروازه بان استقلال) قبل از دروازه ما سیوهای بسیار خوبی انجام داد و نشان داد که یکی از بهترین دروازه بانان ایران است.

*بعد از گلزنی احساس کردم که می توانیم گل دوم را بزنیم. از صادق بوصبح خواستم که وقتی ضربه پنالتی گل می شود از امیر نسایی بخواهد که توپ را وسط زمین بگذارد. به جای اینکه این کار را انجام دهیم و انرژی خود را برای اعمال فشار بیشتر ذخیره کنیم، هیجان بازی باعث شد 10 نفر به تماشاچیان تصادف کنند و از روی هم بپرند. انرژی بازیکنان در دقیقه 92 تمام شد.

*امیرحسین زری در 30 ثانیه پایانی فینال المپیک به قول معروف قهوه ای (از انرژی کم شده) بود و تهویه نمی کرد. بازیکنان ما بعد از گل هم با همین شرایط مواجه شدند. شاگردان شمس آذر در یکی از دیدارهای استقلال فشار لازم را وارد نکردند و این تیم از تجربه خود استفاده کرد.

*در بازی با پرسپولیس قبل از زدن گل تساوی تا دقیقه 60 هفت گل خوردیم و جوانانمان سر راهمان قرار گرفتند. من از آن بازی یاد گرفتم و از بازیکنان خواستم توپ را زودتر در وسط زمین بگذارند، اما فوتبال همین است. به استقلال بابت قهرمانی در این مسابقات تبریک می گویم. این تیم به دلیل تجربه عالی بود. کیفیت تاکتیکی نیست.

*80 درصد بازیکنان ما فصل گذشته شمس آذر را ترک کردند. همچنین 50 درصد از بازیکنانی که در نقل و انتقالات قرار دادیم ما را ترک کردند. برای کشاورز آرزوی موفقیت دارم. با همین شرایط پیشنهاد شمس آذر را پذیرفتم و به تیم ملحق می‌شوم، اما دریاها را تسلیم کرده‌ام.

ادامه دارد…

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *