درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی/ حسرت کربلا را به دل مادرم نگذارید

تبلیغات بنری


سامان کوران در سومین قسمت طارق از علی رضا حقیقی خواست که او را ببخشد و اجازه دهد به همراه مادرش به کربلا اعزام شود.

یورنا- سومین قسمت از برنامه «طارق» که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد به گفتگوی مجید یارقباوان با سامان گوران بازیگر و کمدین اختصاص داشت.

سامان گوران بازیگر و کمدین در قسمت سوم تاریک گفت: فکر می‌کردم می‌توانم یک ورزشکار مهم، تاثیرگذار و مشهور باشم. تا 20 سالگی به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم و در سطح باشگاهی در تیم های سایپا، الفتح، الجیش و الشباب پرسپولیس بازی کردم (مدتی آقای قطبی مربی ما بود). بعد از یک تصادف در ورزش که منجر به مصدومیت و هزینه های بالای جراحی شد، به قسمت دوم استعدادم یعنی تئاتر فکر کردم.

وی با توجه به اینکه بیشتر مردم انتظار دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی یا لبخند بزند، گفت: من این مشکل را احساس کردم. ما در دهه اول محرم به مهمانی می رفتیم که یک نفر ما را دید و گفت با هم خدمت می کنیم و از من خواست در آنجا نقش بازی کنم. پس انشاءالله بعد از محرم و صفر به او گفتم.

کوران در بخشی دیگر از این برنامه با بیان اینکه نمی توانم با پدرم به کربلا بروم، گفت: قدر پدرم را نمی دانستم و همچنان دوست داشتم با او به کربلا بروم. می توانستم بروم اما نرفتم.

این هنرمند افزود: فکر می کنم سال 1397 به کربلا رفتم و وقتی به حرم حضرت علی رسیدم احساس کردم همه چیز دوباره شروع شده است. به من گفتند این احساس کرامت حضرت امیرالمومنین است که وقتی برای اولین بار مشرف می شوید این سبکی به شما منتقل می شود. چون این سفر برای برادران بود، مادرم را به کربلا نبردم. بعد که کرونا گرفت، نتوانست برود. من 3 سال است که می خواهم این اتفاق بیفتد و نمی توانم، زیرا با یکی از دوستانم شوخی کردم که متاسفانه خیلی واضح نبود و به عنوان توهین به او تلقی شد.

گوران افزود: هیچ قصدی نداشتم و احساس شرمندگی می کنم. شکایت های زیادی از من می شود و هر وقت به مراجع مربوطه مراجعه می کنم می گویند مورد قبلی همانی است که من شوخی کردم. اما نتوانستم در بسیاری از پرونده ها حضور پیدا کنم و این حکم به صورت غیابی صادر شد که متأسفانه سه سال ممنوع الخروج شدم.

بعداً مجید یرقباوان (مجری برنامه) در پیامی کوتاه خطاب به علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی تقاضای عفو کرد.

سامان گوران هم گفت: ای استاد واقعی! من با پدرت خیلی حرف زدم از پدرم خجالت کشیدم و دیگر نمی توانم از مادرم خجالت بکشم! همین الان قبول کردم مادرم را به کربلا ببرم و برگردم. هر کاری بگی انجام میدم

گوران در بخشی دیگر از این برنامه گفت: امام حسین نوری خاموش نشدنی است. چیزهای درست را از او بخواهید، او دست همه را خواهد گرفت.

فصل دوم برنامه طارق تا 13 شهریور 1403 هر شب ساعت هشت شب از شبکه یک سیما پخش می شود.

مهمانان این برنامه گروه های مختلف فعال در حوزه اربعین هستند.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: محمدحسین سعادتی، مدیر پروژه: حسین نیرومند، کارگردان: محمد بخنی، مجری: مجید یرج پاوان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *