دانش آموزان رأی اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند

تبلیغات بنری


استاندار تهران گفت: دانش آموزان رای اول باید با بصیرت سیاسی در انتخابات شرکت کنند.

یورنا – به گزارش استان تهران، علی رضا فخری شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان تهران بر لزوم اتخاذ نگاه سیاسی دانش آموزان رای اولی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر دانشجویان دید باز و عمیق و نگاه عمیقی به موضوع انتخابات دارند، آنگاه به پای صندوق های رای می آیند و از نظر سیاسی می توانند در شکل دادن به آینده خود مشارکت داشته باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه دانش آموزان برای درک فضای امروز و آینده و پیشرفت کشور نیاز به مسئولیت پذیری دارند، گفت: باید علاوه بر نقش آفرینی برای دانش آموزان در انتخابات کشور و مشارکت سیاسی فکر کنیم. اولین نفری که رای داد

الفخاری با اشاره به نوجوانان و دانش آموزانی که در دوران جنگ به جبهه های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و به شهادت رسیدند، گفت: آنها به سفر کور نرفته اند و بصیرت عمیقی نسبت به مسائل کشور داشتند. امروز ما به بینش شناختی نیاز داریم که تعداد دانش آموزان را افزایش داده و نقش های جدیدی به آنها بدهیم تا در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه درباره تفکیک و ادغام مناطق آموزش و پرورش شمیرانات، لواسانات و رودبار قصران شهر تهران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پس از کار کارشناسی و کارشناسی موضوع به وزارت آموزش و پرورش ارجاع شود. باید توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان و استان تهران بررسی شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *