دانش‌آموزان استان تهران به عنوان همیار فرماندار در انتخابات مشارکت می‌کنند

تبلیغات بنری


مدیرکل آموزش و پرورش شهری استان تهران گفت: برخی از دانش آموزان استان تهران به عنوان خبرنگار و دستیار استاندار در انتخابات شرکت می کنند.

یورنا – به گزارش استانداری تهران، مسعود بهرامی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان و شهرستان های استان تهران که با حضور علی رضا فخری استاندار تهران و سایر اعضا برگزار شد. شورای استان تهران گفت: این شورا در مورد مواردی از جمله تقویت مهارت آموزی به توافق رسیده و با استفاده از توانمندی های شهرهای صنعتی و توسعه موسسات موسیقی برگزار شد.

بهرامی بر لزوم مهارت آموزی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در راستای گسترش رشته های مهارتی و فنی آموزش و پرورش استان تهران این موضوع در شورای آموزش و پرورش مطرح و تصویب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه با طرح ابتکاری که در سال گذشته در شهرستان های استان تهران اجرا شد در زمینه سوادآموزی به نتایج خوبی دست یافته ایم، افزود: در این راستا مصوب شد. که با کمک فرمانداران و دهیاران این موضوع به روستاها برای یافتن گسترش می یابد

بهرامی به تشریفات آموزشی مربوط به برگزاری انتخابات 17 تیرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده است تعدادی از دانش آموزان علاقمند به انجام فرآیند انتخابات در انتخابات آتی کشور شرکت کنند. شکلی از خبرنگاران و دستیاران استاندار اگر شرایط را دارند، انتخابات باشکوهی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *