خیابان پاستور شرقی به نام شهید رئیسی تغییر نام یافت

تبلیغات بنری


با حضور شهردار پایتخت و رئیس شورای شهر تهران، خیابان پاستور شرقی به نام شهید رئیسی تغییر نام داد.

یورنا به گزارش شهرداری، آیین نامه و تابلوی نامگذاری خیابان شهید رئیسی و بزرگراه ظهر امروز (12 تیرماه 1403) با حضور علی رضا زاکانی شهردار پایتخت و مهدی چمران شهردار در محل نهاد ریاست جمهوری نصب شد. پایتخت. وی ریاست شورای اسلامی شهر تهران، خانواده شهید سرافراز و مدیران و کارکنان این نهاد را بر عهده داشت.

مهدی چمران در ابتدای این آیین ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وظیفه ماست که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم تا مکتب و انقلاب ما زنده بماند.

چمران ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران بنا به وظیفه خود نام شهید رئیسی را به دو صورت نامگذاری کرد. اول اینکه خیابان در ضلع شرقی میدان کشیش قرار دارد تا دولتمردانی که در آینده وارد ریاست جمهوری می شوند یادی از صداقت و عملکرد شهید رئیسی کنند. معبر دوم در جنوب شرقی تهران و در کنار بزرگراه بعث و جاده خراسان قرار دارد که همان جاده ای است که شهید رئیسی از آن وارد تهران شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: شهید رئیسی یکی از چهره هایی است که نام و یادش در اذهان مردم باقی مانده است. اگر این اتفاقات هم نمی افتاد، او در سطح عالی انسانی بود و الان هم به تعبیر قرآن «عَلَیْهِمْ رَبِّی» است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *