«خورشید میاد؟» به ریچموند رفت

تبلیغات بنری


سناریوی “آیا خورشید طلوع می کند؟” این فیلم به نویسندگی عاطفه صالحی و سعید قاسمی به چهاردهمین جشنواره سالانه فیلم و فیلمنامه نویسی ریچموند راه یافت.

یورنا – طبق اعلام مشاور رسانه ای پروژه، سناریوی کوتاه “خورشید در حال آمدن است؟” به نویسندگی عاطفه صالحی و سعید قاسمی، فینالیست چهاردهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی ریچموند شد.

“آیا خورشید می آید؟” داستان یک پدر پناهنده افغان است که تلاش می کند دختر و پسرش را از دست طالبان که در افغانستان مانده اند نجات دهد.

جشنواره فیلم ریچموند (RIFF) که برای قدردانی از فیلمسازان پیشگام طراحی شده است، از آثار ارسالی در ژانرها و ژانرها (فیلم های بلند و کوتاه)، همراه با نماهنگ ها و پروژه های گاه به گاه استقبال می کند. همچنین از طریق مسابقه فیلمنامه نویسی سالانه خود، انواع فیلمنامه (چه بلند و چه کوتاه) را می پذیرد. فیلمنامه برنده در همان هفته جشنواره فیلم تجلیل خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره سالانه فیلم و فیلمنامه نویسی ریچموند از 3 تا 8 اکتبر برابر با 24 تا 29 سپتامبر در ویرجینیا برگزار می شود.

عاطفه صالحی چهار فیلم کوتاه بلند را کارگردانی کرد و چندین فیلمنامه کوتاه نوشت. وی همچنین برنده جایزه بهترین فیلمنامه از سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه «شیح» به کارگردانی مشترک نفیسه زری شد. سعید قاسمی یک فیلم کوتاه نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *