خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه‌اندازی شد

تبلیغات بنری


خط مستقیم اتوبوس تهران به نجف در آستانه اربعین حسینی راه اندازی شد و نرخ تعیین شده برای اعزام زائران 2 میلیون و 600 هزار تومان است.

یورنا- بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مهدی قلی زاد دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل زمینی استان تهران اظهار داشت: بلیط ایستگاه مرزی مهران و اتوبوس مستقیم پیش فروش شد. پروازها از تهران به نجف از 19 مرداد و پروازها از 25 مرداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با راه اندازی خط مستقیم اتوبوسرانی تهران به نجف پنج دستگاه اتوبوس ارسال شد، گفت: با تکمیل این خدمات، امکان فروش بلیت مجدد در بسترهای فروش اینترنتی ایجاد می شود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل زمینی استان تهران با اشاره به اینکه از زائران برای خرید بلیط مستقیم اتوبوس از تهران به نجف دعوت به عمل می آید، گفت: با توجه به گرمای هوا در ابتدای نوروز. سفرهای اربعین حسینی امسال با هدف اعزام زائران مسن و سالمندان به عراق با حداقل تاخیر در مرزهای کشورمان است.

قلی زاد خاطرنشان کرد: زائران در روز اول از طریق پنج دستگاه اتوبوس به شهر نجف نجف سفر کردند و با توجه به درخواست زائران امکان افزایش خدمات رسانی تا 18 سرویس در روز وجود داشت و برنامه ریزی شده است که در طول در این مدت باید حداقل 400 سرویس مستقیم از تهران به نجف برقرار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن ناوگان اتوبوسرانی در کشور، از ظرفیت ناوگان عراق برای استقرار این خدمات بهره برداری شد تا اختلالی در برقراری سرویس های روزانه و اعزام سایر زائران به پایانه مرزی مهران ایجاد نشود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل زمینی استان تهران نرخ تعیین شده برای اعزام زائران از طریق خط مستقیم اتوبوسرانی تهران به نجف را 2 میلیون و 600 هزار تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *