خطر پدیده گرد و غبار در استان تهران هر روز بیشتر لمس می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر لزوم تخصیص اعتبار از ماده 17 قانون مدیریت بحران برای حل معضل گرد و غبار تاکید کرد و گفت: بر شدت پدیده گرد و غبار در استان تهران هر روز بیشتر می شود.

یورنا به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حمید یزدی مهر بعدازظهر شنبه در اولین جلسه کارگروه مدیریت اضطراری پدیده گرد و غبار در استان تهران که با حضور علی رضا مزینانی مدیرکل دفتر برگزار شد. سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران و دیگر اعضای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران را برگزار کردند و گفتند: یکی از مهمترین مخاطراتی که در سند راهبردی ملی مدیریت بحران به آن پرداخته شده موضوع گرد و غبار است و بر اساس و این امر پس از تصویب هیات وزیران طبق سیاستی با نظارت و برنامه ریزی مدیریت بحران در استان ها در حال اجراست.

یزدی مهر افزود: در خصوص پدیده گرد و غبار باید به راهکارهای عملی و میدانی توجه بیشتری شود.

وی یکی از راهکارها را امضای تفاهم نامه های مشترک در نهادهایی عنوان کرد که در مقابله با پدیده گرد و غبار از جمله محیط زیست، مدیریت بحران، آب های منطقه ای، منابع طبیعی و آبخیزداری و چالش های خاص خود را دارند. باید و باید با نگاه کارشناسی عمیق به موقع مورد بررسی قرار گیرد و آنچه مهم است، همکاری جدی بین نهادهای مربوطه است.

سرپرست تیم کاری مدیریت اورژانس پدیده گرد و غبار در استان تهران با تایید اینکه خطر پدیده گرد و غبار در استان تهران هر روز بیشتر می شود و این خطر می تواند آسیب جدی تری به زندگی ما وارد کند، گفت: باید نگاه جدی تری به این موضوع داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس تخصیصات ماده 17 قانون مدیریت بحران که شامل اقدامات پیشگیرانه است، می توان با تخصیص های مناسب اقدامات موثری را به این موضوع اختصاص داد تا بتوانیم در جهت رفع آن پیش برویم. آی تی. معضل پدیده گرد و غبار در استانداری

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *