خدمت‎رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین/ شورای شهر به بودجه تعیین شده برای اقدامات اربعینی نظارت می‌کند

تبلیغات بنری


یک گزارش

سخنگوی و عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه خدمات شهرداری تهران به زائران اربعین شامل نظافت، نظافت معابر، جمع آوری زباله و اسکان است، گفت: بودجه مشخصی در نظر گرفته شده است برای کار شهرداری تهران در ایام اربعین و زیر نظر شورای اسلامی شهر تهران می باشد.

یورنا- هر سال با نزدیک شدن روزها چهل حسینی با موج زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام مواجه هستیم و نهادهای مختلف آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به دست آورده اند که یکی از این نهادها شهرداری تهران است.

علیرضا نادعلی سخنگوی رسمی شورای شهر در گفت و گو با مقدار وی در خصوص نیاز شهرداری تهران به ارائه خدمات به زائرین گفت: تعداد زائرینی که در مراسم اربعین تهران شرکت می کنند بسیار زیاد است و در مدت زمان کوتاهی با چند میلیون بازدیدکننده مواجه هستیم. از این رو وزارتخانه های کشور برای شهرداری تهران تعیین تکلیف کردند و در صورت عدم حمایت شهرداری تهران از زائران ممکن است شرکت کنندگان در مراسم اربعین با مشکل مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهری شهرداری تهران به زائران اربعین شامل نظافت، نظافت معابر، جمع آوری زباله و اسکان و همچنین خدمات فرهنگی از جمله برگزاری موکب های فرهنگی است این مراسم در حال خدمت رسانی به زائران و انتقال تجهیزات از شهرداری تهران به مسیر پیاده روی است. شهرداری تهران هر ساله با نظارت شورای اسلامی شهر تهران وظایفی را در این ایام انجام می دهد که هر سال منظم تر می شود.

وی با بیان اینکه بودجه مشخصی برای کار شهرداری تهران در ایام اربعین دارد که توسط شورای اسلامی شهر تهران رصد می شود، تصریح کرد: ما همیشه از خیرین دعوت می کنیم تا در چنین جشن هایی شرکت کنند، البته فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه وجود ندارد این رابطه

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *