خدمت‌رسانی داوطلبانه کارکنان روحیه فداکاری را به بدنه شهرداری تزریق می‌کند

تبلیغات بنری


شهردار تهران با بیان اینکه خدمت داوطلبانه کارکنان روحیه فداکاری را به بدنه شهرداری تزریق می کند، گفت: در ایام اربعین حدود 5000 نفر از کارکنان شهرداری به صورت داوطلبانه به زائر حسینی (علیه السلام) خدمات رسانی می کنند. به او).

یورنا – به گزارش شهری، صبح امروز (12 مرداد 1403) مراسم افتتاحیه ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران با حضور آستان عبدالعظیم حسنی شهردار پایتخت و سایر مدیران ارشد شهری در محل ستاد مرکزی اربعین حسینی آغاز شد. شهر ری

در این مراسم امین توکل زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس ستاد اربعین به تشریح روند خدمات داوطلبانه در مجتمع مدیریت شهری برای زائران شهروند تهرانی پرداخت.

علی رضا زاکانی شهردار تهران در ابتدای این مراسم با تجلیل از مقام شامخ حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) گفت: مفتخریم که برای سومین سال متوالی خدمت رسانی به زائران اربعین را آغاز می کنیم. در کنار اولاد ائمه اطهار علیهم السلام. در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) به خاک سپرده شد.

وی سپس به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب قبلا فرموده بودند که روزی خود را در زمان اهل بیت علیهم السلام و با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها به دست می آورند. به او). ما نیز مانند آنها معادل یک سال فعالیت در ایام خدمات رسانی زائران اربعین دریافت می کنیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به زائران اربعین سطوح مختلفی دارند، تاکید کرد: در ایام اربعین حدود 5000 کارمند یعنی حدود 7 درصد از نیروهای ما در ارائه خدمات مشارکت دارند. به زائرین اربعین ارائه خدمات داوطلبانه به حاج الحسینی (علیه السلام). آنها به دنبال برتری بر دیگران هستند تا در این امر مقدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور مدیریت شهری در ارائه خدمات به توده های حسینی (علیه السلام) در طول سال مستمر بوده و اوج آن در ایام اربعین است. مشارکت همگان در این امر علاوه بر اینکه باعث رشد فردی می شود، روحیه خدمت و فداکاری را نیز به مجموعه مدیریت شهری می بخشد.

زاکانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه های شهرداری تهران در مراسم اربعین گفت: امسال با توجه به شرایطی که جهان اسلام در آن به سر می برد، سعی داریم ابعاد سیاسی و بین المللی را روشن کنیم. راهپیمایی اربعین در ایران همبستگی با مظلومان فلسطین. همچنین همانند سال های گذشته برای کسانی که فرصت زیارت کربلا را نداشتند، برنامه پیاده روی جاماندگان به شهریری، مکه تهران تدوین شد.

شهردار تهران در پایان گفت: علاوه بر شیعیان، آزادگان زیادی در دنیا هستند که به راهپیمایی اربعین نیز امیدوار هستند. این واقعه مقدمه ای برای ظهور حضرت حجه (سلام الله علیها) است و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم در این حادثه بزرگ معنوی نقش آفرینی و خدمت کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *