خدمت‌رسانی به زائران اربعین، تکمیل حرکت شهدا و جبهه مقاومت است

تبلیغات بنری


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خدمت به زائران اربعین در ادامه راهپیمایی شهدا، حمایت از جبهه مقاومت و تحقق اهداف جبهه مقاومت است.

یورنا حجت الاسلام غلام رضا عادل، کارگزار فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست هیئت های موکب اربعین در سامرا و بلد که امروز 10 تیرماه در محل ستاد اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: وی گفت: با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در محورهای مختلف مرزی و شهرهای عراق موکب ها حضور دارند و ریاست محترم اداره اوقاف تاکید می کند که مردم در این امر محور باید به طور خاص در مسیر اجرا و پشتیبانی کار کند.

وی تصریح کرد: ضرورت و اهمیت خدمت در این منطقه علاوه بر بحث زائران اربعین، کار مهمی است که در عرصه مقاومت اتفاق افتاده و حاصل تلاش شهدای صالح و همرزمانشان است. که سالها در خدمت به زائران اربعین، تکمیل نهضت، حمایت از جبهه مقاومت و رسیدن به اهدافی که جبهه به دنبال آن است، دل از دست دادند و جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام عادل افزود: خوشبختانه در شهرهایی مانند سامرا و مناطقی که قبلا کمتر دیده می شد، شاهد اتحاد ملت های ایران و عراق هستیم، اما امروز شاهد هستیم که این امر به برکت حضور حجاج در حال تقویت است. سیدالشهدا علیه السلام و همت شما لازم است.» این کار کار را دوچندان کرده و نیاز به برنامه ریزی منسجم تری است.

وی بیان کرد: جلسات متعددی در این زمینه در اداره اوقاف برگزار شد و در این جلسه که با حضور همه دست اندرکاران خدمت رسانی در محور سمره برگزار شد، لازم است موضوعاتی که تجربیات سال های گذشته است، بررسی شود. مانند مکان موکب ها و زمان حضور مردم … پرداخت می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *