خدمات اورژانس در تمام زمان‌ها رایگان است/ با همکاری قوه قضاییه مجازات مزاحمان تلفنی به‌سمت انجام خدمات اجتماعی رفته است

تبلیغات بنری


رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در یکی از مجتمع های قضایی تهران جایگاه ویژه ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده های اورژانس اختصاص داده شده است، گفت: با هماهنگی با مسئولان دستگاه قضایی، عوامل نفوذی مجازات خواهند شد. ” وضعیت اضطراری به سمت عملکرد خدمات اجتماعی تبدیل شد.»

جعفر مید در مصاحبه با مرحله وی در خصوص تعرفه خدمات اورژانسی نیز گفت: تمام خدمات اورژانس حتی در روزهای خاص رایگان است اما تا زمانی که بخواهیم بیمار را به مراکز درمانی ارجاع نکنیم خدماتی مانند تزریقات ارائه نمی کنیم و حتی در روزهای خاص هم انجام نمی دهیم. چنین مواردی و برای دریافت این خدمات نیاز است که مردم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مایاور با اشاره به اینکه برای نجات بیماران کارهایی را انجام می دهیم که فوریت های پزشکی محسوب می شود، تصریح کرد: آمبولانس های خصوصی می توانند این کارها را انجام دهند و انجام این کارها با آمبولانس شخصی هزینه دارد. این آمبولانس ها به سامانه 115 متصل نیستند و شماره تلفن خود را دارند، مردم می توانند با آنها تماس بگیرند و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. اگر از این آمبولانس تخلف کنید، ما رسیدگی می کنیم.

وی درباره همکاری سازمان اورژانس و قوه قضائیه برای مقابله با مزاحمت ها و ضرب و شتم هایی که نیروهای اورژانس در معرض آن هستند، گفت: با معاون دادستان عمومی و انقلاب کشور در این خصوص جلسه ای داشتیم و در این جلسه در خصوص این موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت. ضرب و شتم و آزار و اذیت که به نیروهای اورژانس پیشنهاد شده بود.

وی ضمن اشاره به اختصاص جایگاه ویژه در یکی از مجتمع های قضایی تهران برای تسریع در رسیدگی به پرونده های فوریت ها، ادامه داد: با هماهنگی مسئولان دستگاه قضایی، مجازات افرادی که در مواقع اضطراری هستند، هدایت شده است. در جهت ارائه خدمات اجتماعی، شیفت های اضطراری را انجام می دهند، یا برخی از کارهایی که ما نیاز داریم را انجام می دهند.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: آن فرد با این اقدام با محیط اورژانس آشنا می شود و به ضرورت و حساسیت کار ما آگاه می شود و خدمات رسانی می کند و از اشتباه خود توبه می کند.

بابک یکتا پرست، معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 پرونده در تهران داریم، گفت: مدعی العموم باید روند رسیدگی به این پرونده ها را پیگیری کند نه به گونه ای که وجود نداشته باشد. نیاز به ثبت شکایت در مورد ناراحتی و تشکیل پرونده جداگانه.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *