خداحافظی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم

تبلیغات بنری


وزیر علوم با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از دانشگاهیان طلب بخشش کرد و گفت: امیدوارم ناکامی های ناخواسته، ناخواسته و نافرجام اداری مرا ببخشند.

یورنا- محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم در یادداشتی ضمن خداحافظی با جامعه دانشگاهی نوشت: سعادت آغاز تولد پاکی، خدمت و وظیفه است که بر آن عهد و پیمان بستم. نزد خدای دانا و بینا و سعادت عاقبت به خیری ولادت شادی توکل و قناعت است که حاصل زحمت است و تلاش به نحوی پایان یافت. خداوند مرا بیامرزد که فضیلت خدمت به جامعه فرهیخته و دانا و علم و صنعت و تحصیلات عالی را به من عطا فرمود و در موفقیت های خود مطیع و عاشقانه بود.

وی افزود: به یاد رئیس جمهور شهید، به پاس قدردانی از حمایت های جامعه علمی و دولت خدمتگزار و به پاس تشکر از همکارانم در رده ها و ستادهای وزارت علوم، به آینده ای روشن تر و پربارتر امیدوارم. . فردا در میدان مبارک دانمارک و همچنان در هر سنگری به لطف و لطف خداوند چشمی مهر زده ام.

در پایان از خانواده عزیزمان، خانواده دانایی و جامعه علمی اعم از اعضای هیأت علمی، معاونین علمی، پژوهشگران، تکنسین ها، خلاقان، دانشجویان و دانشمندان طلب مغفرت دارم و امیدوارم از ناآگاهی و ناخواسته بودن اینجانب بگذرند. . و شکست مدیریت ناموفق.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *