خبرنگاران رسالت خطیر و بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند

تبلیغات بنری


اوجی گفت: خبرنگاران سرباز خط مقدم تبیین جهاد هستند و کار صادقانه آنها در بیان توانمندی های کشور می تواند موجی از امید را به جامعه القا کند.

یورنا – به گزارش شانا، جواد اوجی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه ای آمیخته با عشق و تلاش مقدس برای ساختن فردایی روشن است.

متن پیام وزیر نفت به شرح زیر است:

نام خدا

ظهر و قلم و استادون

26 مرداد در ایران مزین به نام علمای کوشا است که پرچم آگاهی و پیام بزرگ رسانه را بر دوش دارند.

روز خبرنگار بی شک نمادی از تلاش ارزشمند و خالصانه فعالان عرصه خبر و رسانه برای ایجاد شفافیت، آگاهی و توجه به نیازها و ضرورت های جامعه است. روزنامه نگاران از طریق تحلیل های منصفانه و دقیق در مورد موضوعات مختلف به تنویر افکار عمومی کمک می کنند.

روزنامه نگاری فقط یک شغل نیست، حرفه ای است آمیخته با عشق و تلاش مقدس که نوید رشد و تقویت امید برای ساختن فردایی روشن تر برای عموم مردم است. دشمنان ملت سرافراز ایران علاوه بر دشمنی‌های آشکار و پنهان در عرصه‌های مختلف، در عرصه رسانه‌ای نیز حضور دارند و با تحریف واقعیت‌های کشور، در صدد ایجاد اختلاف در صفوف جامعه هستند. سایه ناامیدی و ناامیدی را در جامعه می اندازد.

از این منظر معتقدم خبرنگاران ما سربازان خط مقدم میدان های جهاد هستند و فعالیت صمیمانه و هنرمندانه آنان در بیان توانمندی های ملت می تواند موجی از امید، خودباوری و اعتماد به نفس را در بدنه جامعه ایجاد کند. باعث اتحاد هر چه بیشتر مردم شود و همه می دانیم که وحدت رمز پیروزی است.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و تشکر فراوان از همکاری صمیمانه رسانه ای شما با مجموعه صنعت نفت ایران، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون در عرصه حساس رسانه ای ایران عزیز را دارم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *