خبرنگاران راوی رزق معنوی مردم هستند

تبلیغات بنری


سردار ادیبی گفت: وظیفه ما این است که مردم را از شیوخ و حوادثی که در دفاع مقدس رخ داده آگاه کنیم.

یورنا به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز (دوشنبه) با حضور سردار نادر ادیبی، مدیر اجرایی موزه ملی برگزار شد. موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار علی اصغر محسن شیخی، معاون اجرایی موزه، علی رضا اصغری، مدیر روابط عمومی موزه و سرهنگ حمزه علی نادری، معاون امور مناطق موزه. حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران در تالار کاخ شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

سردار ادیبی در این دیدار صمیمی با بیان اینکه شهدا باعث قوت بخشیدن به انقلاب اسلامی شدند، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند. ما در این موزه اهل رسانه هستیم چرا که وقایع مهم دوران دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده منتقل خواهیم کرد.

مدیر اجرایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روایت مجاهدین را از چهره های رسانه ای مهم دانست و گفت: امروز رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس نقش چهره های رسانه ای و پل ارتباطی هستند. . در فاصله بین وقایع دوران دفاع مقدس، اهمیت استفاده از هنر و رسانه در بیان اهمیت دارد. از این رو، استفاده از عبارات جدید برای انتقال این مفاهیم مهم و ضروری است که باید خود را به آن مسلح کنیم.

سردار ادیبی با بیان اینکه خبرنگاران راوی رزق و روزی معنوی مردم هستند، بیان کرد: وظیفه ما این است که بزرگان و اتفاقات دفاع مقدس را به مردم اطلاع دهیم. وظیفه ما این است که الگوهای دفاع مقدس را به جوانان ارائه کنیم تا در بین همه جوانان محبوبیت پیدا کند و این موضوع در همه عرصه های اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی به تشریح فعالیت های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت و گفت: تمام تلاش ما در موزه این است که جوانان را با رشادت هایی که برای اعتلای کشور و پرچم افتخار ما انجام شد آشنا کنیم تا نسل ها آن را درک کنند. . این تلاش ها شناخت قله های انسانی دفاع مقدس که در این بستر بزرگ برخاسته اند، اتفاق مهمی است که در موزه تلاش می کنیم به آن برسیم.

سردار ادیبی خاطرات عملیات فجر 8 را عملیاتی بزرگ و سخت توصیف کرد و افزود: یادآوری دفاع مقدس اتفاق مهمی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت آن فرمودند: دفاع مقدس مانند تزریق بتن است. به پایه های انقلاب.»

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های خلاقانه‌ای که این موزه به نسل جوان ارائه می‌کند، گفت: دفاع مقدس ابعاد مهم زیادی دارد که باید توسط کارگروه‌های ویژه به آن پرداخته شود. از مهمترین این لوایح، نقش زنان و مادران است. در دفاع مقدس یک سری اتفاقات افتاد که از خانه های مردم شروع شد که نمونه آن نقش مادران شهداست. مادران ایران زمین مهمترین نقش را در پیروزی دفاع مقدس ایفا کردند که رهبری فرمودند: «اگر صبر این مادران نبود، چشمه های شهادت خشکیده بود». از این رو انتظار داشتیم اتفاقات جدیدی برای پرداختن به این قسمت مهم و مفید جنگ رخ دهد که در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد.

در بخشی دیگر از این مراسم، سردار شیخی، معاون اجرایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در پویایی جامعه را مهم دانست و گفت: نقش اصحاب رسانه در کشور تعیین کننده و باعث پویایی می شود. علیرغم مشکلات و موانع متعددی که بر سر راه رسانه ها وجود دارد، در کشور ما از سوی اصحاب رسانه برای ارتقای فرهنگ جایگاهی وجود دارد.

وی آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر غربی ها را شعاری توخالی دانست و ادامه داد: غربی ها از آزادی بیان صحبت می کنند اما وقتی تصویری علیه اهداف آنها در شبکه های اجتماعی پخش می شود مانع از آن می شوند. آنها خواستار حقوق بشر هستند، اما 40000 زن، کودک و مردم بی گناه را در غزه سلاخی می کنند. از دموکراسی صحبت می کنند و علیه انتخابات آزاد در ایران کار می کنند و همه اینها مصداق تناقض با شعارهایشان است.

در ادامه این مراسم نقطه نظرات مدیران و دبیران رسانه در خصوص فعالیت های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه شد و سپس مراسم تجلیل از فعالان رسانه برگزار شد. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *