خبرنگاران در جهت اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق یاری‌گر کمیته امداد هستند

تبلیغات بنری


رئیس کمیته امداد در پیامی به مناسبت 26 مرداد روز خبرنگار با تبریک این روز به اعضای کمیسیون رسانه گفت: این روز را به همه اهالی قلم و اصحاب رسانه که توانمند هستند تبریک می گویم. برای کمک به کمیته امداد در گسترش فرهنگ جهاد و انفاق و انفاق می گویم.

یورنا به گزارش گلوبال پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، متن پیام سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

17 آگوست روز تکریم و احترام به رهبران و عوامل رسانه ها، افزایش بینش در جامعه و روز بزرگداشت صداقت و اخلاص است.

در روزگاری که جدال همیشگی حق و باطل بیش از هر دوره دیگری آشکار شده است، رسالت روزنامه نگاران به شدت خطرناک و سرنوشت ساز است و ممکن است عرصه های اصلی این نبرد را راستگویان و پیروزمندان تعیین کنند. رمان ها

راویانی که با تلاشی خستگی ناپذیر و مجدانه، زیر نظر رهنمودهای ماهرانه ائمه انقلاب، با نگاهی انسانی و برآمده از فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، انتقادات سازنده و راهکارهای دلسوزانه را به مسئولان و دلسوزان ارائه می کنند. ) نیز قلم و حجاب را در جبهه ها برافراشت و ظلم و جنایت قلدران و ظالمان را برافراشت.

ضمن گرامیداشت نام شهدای عرصه رسانه و اخبار به ویژه شهید محمود صارمی و همچنین شهدای خبرنگاران در جنایات هولناک اسرائیل غاصب علیه غزه، این روز را به حضور همه عزیزان تقدیم می نمایم. نویسندگان و دست اندرکاران رسانه ای که فرهنگ جهاد و انفاق و نیکوکاری را گسترش می دهند، دستی قوی و مفید برای ایشان هستند، از خداوند متعال برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *