حملات موشکی حزب‌الله لبنان علیه صهیونیست ادامه دارد – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا، به نقل از: مهر و موم این بولتن اعلام کرد که حزب الله لبنان اطلاعات مربوط به حملات رزمندگان مقاومت اسلامی به سربازان و تأسیسات رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.

معاونت رسانه ای حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در غزه و برای کمک به مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و برای دفاع از لبنان و مردم آن، ساعت 14:30 بعدازظهر روز چهارشنبه 23 اکتبر با یکدیگر دیدار می کنند ، 2024. سربازان دشمن باغ المناره را با چندین موشک هدف قرار دادند.

همچنین از ساعت 2:10 تا 2:20 به وقت محلی، رزمندگان حزب الله تجمعات نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک طیبه و در مجاورت شهرک رب الثلاسین و صهیونیست ها هدف قرار دادند. سایت “میسکاو ام” مورد حمله موشکی قرار گرفت.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که پایگاه صنعتی نظامی «زلوفون» واقع در شمال شهر صهیونیستی «حیفا» را با چند موشک هدف قرار داد.

از سوی دیگر رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی از اصابت 5 فروند موشک به مرکز شهرک صهیونیستی «کریات شمونا» و وارد شدن خسارات مالی هنگفت به این منطقه خبر دادند.

المیادین همچنین اعلام کرد که دود بلند شده از این منطقه اشغالی را شناسایی کرده است.

رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حال حاضر 8 تیم آتش نشانی در تلاش برای اطفای حریق در کریات شمونا هستند.

این رسانه ها اعلام کردند که از صبح امروز 80 فروند موشک از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده که اکثر آنها حیفا، کریوت و صفد را هدف قرار داده اند.

رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی نیز از اصابت موشک به ساختمانی در منطقه نهاریه اشغالی و مجروح شدن یک صهیونیست بر اثر این حمله موشکی خبر دادند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *