حقوق بشر غربی التزام عملی به آنچه می‌گوید ندارد

تبلیغات بنری


رئیس مرکز پژوهش های شورا با بیان اینکه حقوق بشر غربی هیچ تعهد عملی به آنچه می گویند ندارد و بازی در دست استعمارگران است، گفت: حقوق بشر غربی مانند خنده است که دردناکتر از گریه است.

یورنا – نشست بین المللی مبانی حقوق بشر اسلامی و غربی از اندیشه تا عمل با محوریت حوادث و جنگ رژیم صهیونیستی در غزه امروز دوشنبه 24 مرداد با حضور بابک نجدری رئیس پژوهشگاه در این نشست، شورای اسلامی، محمد جواد لاریجانی، رئیس پژوهشکده دانش بنیادی، و شارلوت کیتس، هماهنگ کننده بین المللی شبکه همبستگی با زندانیان فلسطینی، و ژیل دوور، وکیل فرانسوی مدافع مردم مظلوم حضور داشتند. غزه

رئیس مرکز پژوهش های شورا به عنوان میزبان در ابتدای این نشست گفت: حقوق بشر به ویژه حقوق بشر اسلامی بیش از گذشته اهمیت یافته است. اسلام حتی قبل از تولد به انسان کرامت خاصی داده است.

وی گفت: مبانی حقوق بشر قرن ها قبل از ظهور حقوق بشر در غرب در ادیان آسمانی و اسلام وجود داشته است. حقوق بشر غربی صرفاً به دلیل انسان دوستانه بودن به حقوق بشر می پردازد، اما حقوق بشر اسلامی علاوه بر مسائل انسانی است. بعد روحی و معنوی دارد و کرامت انسانی را نیز در بر می گیرد.

النجدری افزود: حقوق بشر غربی هیچ تعهد عملی به آنچه می گویند ندارد و بازی در دست استعمارگران است. امروز ما با نقض حقوق بشر در غزه مواجه هستیم که کاملاً در تضاد با ادعاهای حقوق بشر غربی است.

رئیس مرکز پژوهش های شورا گفت: حقوق بشر غربی مانند خنده است و دردناکتر از گریه است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم حقوق بشر اسلامی را به طور خلاصه جایگزین حقوق بشر غربی کنیم.

این خبر در حال بروز رسانی است…

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *