حفظ پایداری شبکه برق پایتخت در گرم‌ترین روز سال

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: با مشارکت مشترکین شرکت و تلاش کارکنان این شرکت در روز چهارشنبه؛ 26 مردادماه به عنوان گرم ترین روز سال، پایداری شبکه برق پایتخت با موفقیت تامین شد.

یورنا- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاوان)، کامبیز نظیریان با بیان اینکه چهارشنبه 26 مرداد ماه امسال یکی از گرم ترین روزهای ثبت شده در تاریخ تهران بود، گفت: با وجود افزایش بی سابقه و رکورد مصرف برق. و به همت شبانه روزی شبانه روز نیروهای متخصص و عملیاتی شبکه برق این شرکت در پایتخت در شرایط پایدار حفظ شدند.

نظیریان افزود: قطعی برق برنامه ریزی شده در تهران اجرا نشد اما به دلیل گرمای بیش از حد شاهد حوادثی در سطح شهر بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در کمترین زمان ممکن برطرف شد و برق به شهر بازگردانده شد. شهر شرکت کنندگان.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای این شرکت به صورت شبانه روزی از طریق کنتورهای هوشمند و گروه های ارزیابی با حضور میدانی در ادارات، بانک ها و مراکز تجاری در راستای امور مربوط به مدیریت مصرف برق، بازدیدها و وضعیت، بر شبکه برق نظارت دارند. . جهت نظارت در صورت عدم رعایت دستورالعمل های اعلام شده تذکرات لازم داده خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری مشترکین و شهروندان تهرانی گفت: لازم است با تداوم این همکاری ممتاز شاهد حفظ پایداری شبکه برق و عدم قطعی احتمالی در روزهای گرم آینده باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *