حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی

تبلیغات بنری


نایب رئیس مجلس نمایندگان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتدار ملی موجب امنیت ملی می شود و امنیت ملی شرط اساسی اقتصاد پویا، حل مشکلات مردم و مردم سالاری دینی است.

یورنا – حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 تیرماه) در سخنانی در این خصوص گفت: مردم ایران روز جمعه پای صندوق های رای رفتند و دوباره رای خود را به صندوق انداختند و بر مقدسات تاکید کردند. دستور جمهوری اسلامی ایران

وی افزود: روز جمعه چشم جهانیان به صندوق های رای و حضور گسترده مردم بود. یکی از مهمترین مولفه های اقتدار ملی حضور مردم در پای صندوق های رای است که مولفه ایجاد اقتدار ملی است و اقتدار ملی باعث امنیت ملی می شود و امنیت ملی شرط اساسی اقتصاد پویا است و مشکلات مردم را حل می کند. مشکلات و دین دموکراسی؛ به همین دلیل باید از ملت بزرگ ایران صمیمانه تشکر کرد.

نایب رئیس مجلس نمایندگان ادامه داد: باید از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات زحمت کشیدند و تلاش کردند تشکر و قدردانی کنیم از همه نامزدهای محترم که شرایط را برای حضور مردم فراهم کردند.

وی گفت: اما ملت بزرگ ایران جمعه آینده با آزمون بزرگ دیگری روبرو خواهد شد و بار دیگر حضور مردم در پای صندوق های رای برای اقتدار ملی نقش آفرینی خواهد کرد. از همه مردم بزرگ ایران می خواهیم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای به دولت آینده رای دهند تا مشکلات و معضلات جامعه به موقع حل شود.

نایب رئیس مجلس شورا یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم در روز جمعه بار دیگر بر نظام جمهوری مقدس اسلامی، ارزش‌های نظام و آنچه برای آن انقلاب کردیم، با قدرت تمام اصرار کنیم. حضور.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *