حضور قضات در ۲ آزمون سراسری گذشته موجب خشک شدن ریشه‌های شبکه‌های تقلب در کنکور شده است

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور با بیان اینکه حضور قضات در آزمون سراسری منجر به دستگیری باندهایی شد که در زمینه تقلب در کنکور فعالیت داشتند، توضیح داد: این همکاری ریشه شبکه های تقلب را خشکانده است.

عبدالرسول بور عباس در گفتگو با مرحله وی درباره همکاری قوه قضائیه و سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور برای شناسایی متقلبان در کنکور گفت: همکاری خوبی با قوه قضاییه در شناسایی شبکه های تقلب در کنکور سراسری و قاضی علی البدل داریم. با مسئولیت برگزاری آزمون سراسری حضور دارند.

وی ادامه داد: این قضات در دوره قبل نیز حضور داشتند و حضور آنها باعث شد با هماهنگی نیروی انتظامی در مناطق عشایری و با دستور این قضات باندهایی را که در زمینه تقلب در کنکور فعال هستند دستگیر کنیم. .

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور ضمن اشاره به اینکه حضور قضات در دو آزمون اخیر ریشه این شبکه ها را خشکانده است و از این بابت از دستگاه قضایی تشکر می کنیم. اگر داوطلبی در حال انجام کار شبکه ای باشد، جرم محسوب می شود، سپس قضات معرفی می شوند، اما ارتکاب کلاهبرداری جرم محسوب نمی شود و تخلف محسوب می شود و اگر داوطلب کلاهبرداری کند، با تخلف برخورد می شود در شوراهای بدوی و تجدیدنظر سازمان مبارزه با مفاسد کشور. سنجش و ارزیابی نظام آموزشی کشور، آموزش و پرورش و وزارت بهداشت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *