حضور علی مصفا در مستند «گیله پیرمرد»

تبلیغات بنری


علی مصطفی با حضور در مقابل دوربین فیلم مستند «گیلا برمرد» به کارگردانی علی رستگر و تهیه کنندگی میلاد باقری درباره اردشیر کاظمی صحبت کرد.

یورنا – علی مصطفی بازیگر و کارگردان سینما سابقه همکاری با اردشیر کاظمی در آثاری چون «پله آخر» و «دنیای تو ساعت چند است» را دارد. و “چند بهار در زندگی داری؟” او آن را دریافت کرد.

مرحله آخر فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و بازی مصفا بود که اردشیر کاظمی در آن نقش آقای اصغری را بازی کرد. کاظمی در فیلم Dum Dunya Tu ساعت چند است؟ به کارگردانی صفی یزدانیان، تهیه کنندگی و بازی مصطفی و ایفای نقش آقای مهربان. چند بهار در زندگی داری؟ این فیلم به کارگردانی سروش صحت جدیدترین همکاری علی مصطفی و اردشیر کاظمی است که در نقش نوه و پدربزرگ بازی کرده اند.

به غیر از علی مصفا، چهره های دیگری چون کوروش افشاربنا، ناصر زارتی، همایون اسعدیان، امیرشهاب رضویان، بهاره رهنما و میلاد کیایی جلوی دوربین گیلا پرمرد قرار گرفتند.

فیلم مستند ژیله برمرد که به شخصیت و زندگی اردشیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون می پردازد که برای حضور در هجدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت آماده می شود، به تازگی همزمان با نسخه نهایی روی میز تدوین قرار گرفت. روزهای عکاسی این فیلم توسط محمدرضا افشین تدوین شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *