حضور در انتخابات جلوه مهم مردمی بودن و اقتدارآفرینی در نظام جمهوری اسلامی است

تبلیغات بنری


رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع آرای خود گفت: مردم ما امروز با پرشورترین حضور خود به میدان انتخابات آمدند و بار دیگر دشمنان را ناامید کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به ثمر رساندند.

یورنا- محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر به استان کرمان رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ثارالله به صندوق انداخت.

اسلامی در بدو ورود به استان کرمان درگذشت شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای این استان را تسلیت گفت.

اسلامی: شرکت در انتخابات مظهر مهم محبوبیت و قدرت سازی در جمهوری اسلامی است

رئیس سازمان انرژی اتمی برای رای دادن به حسینیه ثارالله کرمان رفت و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

معاون رئیس جمهور در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اعزامی اردیبهشت به ویژه شهید آیت الله رئیسی گفت: امروز اساسا روز تعیین سرنوشت است که مردم عزیز ایران روزی شاهد حضور باشکوه و هدفمند خود در صحنه خواهند بود و با انتخاب صحیح و دقیق آنان، ادامه راه انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و پیشرفت کشور رقم خواهد خورد.

وی در ادامه بیان کرد: از خداوند متعال توفیق، افزایش سربلندی ملت ایران، سلامتی مقام معظم رهبری و انتخاب رئیس جمهور شایسته ای که بتواند مولفه های صلابت کشور را در مسیر سازندگی گسترش دهد آرزومندیم. و پیشرفت و همچنین در مسیر عدالت اجتماعی. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در ماهیت جمهوری اسلامی و این نظام، مشارکت مردمی مد نظر است و برای رسیدن به سربلندی و عزت اسلامی ایران، به شهروندان توصیه می شود با حضور در پای صندوق های رای در آزمون سیاسی انتخابات شرکت کنند.

اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مردم ایران همچون گذشته با تمام شأن و شایستگی در صحنه انتخابات حضور دارند و نقش آفرینی می کنند، گفت: حضور در انتخابات مظهر مهم محبوبیت و ایجاد قدرت در عرصه انتخابات است. رژیم مقدس جمهوری اسلامی. امروز مردم ما با حضور پرشور حداکثری خود در عرصه انتخابات حاضر شدند و بار دیگر دشمنان را ناامید کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به ثمر رساندند.

وی در پایان به اهمیت حضور و حمایت مردمی از رئیس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، اولویت اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است. و این حضور پرشور نشان دهنده اقتدار نظام و تجلی اقتدار ملی در صحنه بین المللی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *