حضور ایران با ۴۰۰ عنوان کتاب از ۶۴ ناشر در نمایشگاه کتاب مسکو

تبلیغات بنری


سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو با حضور جمهوری اسلامی ایران 23 تا 28 شهریورماه در محل نمایشگاه های این شهر برگزار می شود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه غرفه ایران توسط ایرانیان برپا می شود. شورای مشورتی فرهنگی با همت خانه کتاب و ادبیات ایران و بیش از 400 عنوان کتاب از 64 ناشر ایرانی با موضوعات «آموزش زبان فارسی، معارف اسلامی، کودکان و نوجوانان، ایران شناسی، هنر، ادبیات سکونتگاهی، مقاومت، و ادبیات کلاسیک و معاصر» به علاقمندان معرفی و ارائه می شود.

احمدوند افزود: با توجه به اینکه دومین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک همزمان با سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو برگزار می شود، بخشی از کتاب های غرفه ایران به آثار منتشر شده توسط ناشران کشورمان در این زمینه اختصاص دارد.

رایزن فرهنگی کشورمان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی خوشنویسی و نقاشی ایرانی، نشست های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب و نشست با ناشران و نویسندگان از جمله برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو است. .

وی افزود: کتاب هایی که در سال های اخیر از فارسی به روسی ترجمه و توسط مؤسسات انتشاراتی مختلف در این کشور منتشر شده اند نیز در بخشی ویژه به عموم مردم عرضه می شود.

بر اساس این خبر، نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو به عنوان مهمترین رویداد در حوزه کتاب روسیه در ماه سپتامبر هر سال برگزار می شود. داستانی و غیرداستانی، آینده کتاب، کتاب های صوتی و دیجیتالی، جشنواره کتاب، کتابخوان ها، کتابخانه های مسکو و کارگاه های آشنایی با نویسندگان از جمله بخش های اصلی نمایشگاه امسال است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *