حریفم ضعیف نبود، اما می‌توانستم برنده باشم/ به اشتباهات خودم باختم

تبلیغات بنری


پینگ پنگ باز ایران در المپیک 2024 پاریس گفت: در این مسیر زجر زیادی کشیدم تا بتوانم خودم را حفظ کنم و امروز در سومین المپیکم شرکت کنم.

یورنا – نادا شاهسواری وی که در اولین بازی خود در المپیک پاریس در حالی که جو به نفع حریف فرانسوی بود این مسابقه را باخت گفت: حریف من رنگ خوبی دارد و قهرمان اروپاست اما می توانستم در این مسابقه پیروز شوم. قبل از مسابقه کمی عصبی بودم که برای هر ورزشکار و رقیبی طبیعی است، اما با ورودم به سالن و شرایط ایجاد شده توسط تماشاگران فرانسوی، عصبی بودنم بیشتر شد.

وی ادامه داد: من تورنمنت های زیادی انجام داده ام و بازیکن کم تجربه ای نیستم اما گاهی فشار بر بازیکنان باتجربه غلبه می کند. من در برزیل در همین سالن و در میان ازدحام جمعیت مسابقه دادم اما حریفم از کشور میزبان نبود. شاید به همین دلیل بود که فضای سالن خیلی روی من تاثیر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه می توانست در این دیدار پیروز شود، تصریح کرد: با همه این شرایط می توانستم این دیدار را ببرم. در بازی سوم امتیازهایی که از دست دادم به خاطر اشتباهاتم بود. من در آخرین لحظات بازی چهار در همین شرایط بودم. من این بازی را به خاطر اشتباهاتم باختم. قبل از مسابقه فکر می کردم برای شکست دادن این حریف کار بسیار سختی خواهم داشت اما در اواسط مسابقه دوم دیدم می توانم برنده شوم و شاید اگر کمی خودم را کنترل می کردم نتیجه متفاوت می شد.

نادا شاهسواری که سومین المپیاد خود را به پایان رساند، در پاسخ به این مطلب گفت که حضور در سه المپیک به معنای ماندن در اوج 12 سال و حفظ این شرایط کار دشواری است. شاید گفتن شماره 12 آسان باشد، اما من سختی های زیادی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم خود را حفظ کنم و امروز در سومین المپیکم شرکت کنم. امیدوارم سایر دختران تنیس روی میز نیز بتوانند سهم و تجربه بارها شرکت در این رویداد را داشته باشند.

شاهسواری در پاسخ به این سوال که آیا این به معنای خداحافظی از تیم ملی است، گفت: هیچکس از آینده خبر ندارد. لوکزامبورگ یک ورزشکار 63 تا 64 ساله دارد که در هشتمین بازی های المپیک خود در این فصل شرکت می کند. او شرایط بدنی خود را حفظ کرد و محدودیت سنی برای خود قائل نشد. بنابراین نمی توانم بگویم بعد از پاریس چه تصمیمی خواهم گرفت. همه چیز بستگی به شرایط دارد. شاید همینجوری ادامه بدم

فردی که دیشب پرچم کاروان ایران را حمل می کرد نیز در این مراسم درباره احساس خود توضیح داد: احساس فوق العاده ای داشتم. با برافراشته شدن پرچم ایران این بازی های المپیک برای من زیباتر و فراموش نشدنی شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *