حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد

تبلیغات بنری


معظم له در دیدار با شرکت کنندگان در اجلاسیه جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، مدافعان حرم را ناجیان ایران و منطقه دانستند.

یورنا – متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد اجلاس بین المللی شهدای مقاومت و مدافعان حرم که در تاریخ 9 خرداد 1303 (شنبه 9/04/1303) در محل اجلاسیه این همایش در حرم مطهر رضوی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، مدافعان حرم را پدیده‌ای شگفت‌انگیز و مهم و یکی از مظاهر جهان‌بینی نظام جمهوری اسلامی برشمردند و تأکید کردند: حضور جوانان از ملیت‌های مختلف. وی در قالب مدافعان حرم نشان داد که انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از چهار سال، پتانسیل بازآفرینی عاطفه و حماسه انقلاب اول را دارد.

رهبر انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به‌ویژه سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند و دفاع از حرم را جنبه نمادین دفاع از اندیشه و آرمان‌های صاحب آن حرم دانستند. اهل بیت علیهم السلام می فرمایند: آرمان های مکتب اهل بیت علیهم السلام مانند آزادی، مبارزه با نیروهای ظالم و «ایثار و فداکاری در راه حق است». ” همیشه مورد نیاز است. و سپس کسانی که وجدان راحت دارند.

حضرت آیت الله خامنه ای حرکت دانشجویان دانشگاه های آمریکایی در دفاع از مردم غزه را نمونه ای از حضور وجدان های پاک در جهان برشمردند و افزودند: مهم این است که این پیام دفاع از حرم است که در واقع دفاع است. از آرمان ها انسانیت، به گوش وجدان های پاک در جهان.

وی بعد دیگر بحث دفاع از حرم را نگاه جهانی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر حرکت و انقلابی که فضای بین المللی و منطقه ای خود را نادیده بگیرد، به ناچار ضربه خواهد خورد، مانند حرکت ملت ایران در قانون اساسی. موضوع. در ماجرای ملی شدن صنعت نفت به دلیل اشتغال به مسائل داخلی و بی توجهی به مداخلات خارجی آسیب دید و تکمیل نشد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: امام زمان (عج) از ابتدای نهضت اسلامی و همچنین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر دخالت بیگانگان و مواضع جهانی و منطقه‌ای آگاه بوده است. ، اما او نبود. او دغدغه مسائل داخلی را دارد و باید در اظهاراتش در این زمینه احتیاط کرد

حضرت آیت الله خامنه ای، حضور رزمندگان مدافع حرم را در کشورهایی که دشمن برای آنها نقشه بسیار خطرناکی طراحی کرده بود، جلوه ای از جهان بینی انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: دشمن در طراحی خود، هدفش تصرف منطقه است. و در عین حال کنترل را بر آن تحمیل کنند. فشارهای اقتصادی، سیاسی و همچنین «صادقانه و مذهبی» بر ایران برای نابودی نظام اسلامی وارد شد، اما گروهی از جوانان مؤمن مستقر در جمهوری اسلامی، این نقشه پرهزینه و مستکبرانه را شکست دادند.

وی تاکید کرد: با این نظر باید گفت حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد.

معظم له با اشاره به ماهیت خشن، ظالمانه و غیرانسانی داعش و گروه های همپیمان آن که با حمایت تسلیحاتی و رسانه ای آمریکا و غرب تشکیل شده اند، افزودند: هدف از این کار ساختن منطقه بود. به خصوص ایران ناامن اما مدافعان این حرم خطر بزرگ را نیز خنثی کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای، نمایش اقتدار انقلاب اسلامی در بازآفرینی شور و حماسه آن را ریشه در آغاز پیروزی برشمردند و افزودند: حضور جوانانی که امام و امام را ندیده اند. دوران دفاع مقدس برای دفاع از حرم قدرت عجیبی دارد و انقلاب اسلامی بازآفرینی همان انگیزه های دینی و انقلابی چهار دهه قبل است.

وی به انتظارات و تحلیل‌های برخی از روشنفکران غربی در خصوص تضعیف انقلاب اسلامی و اندیشه‌ها و آرمان‌های آن اشاره کرد و تأکید کرد: پاکی، شجاعت، فداکاری، اخلاص و «اعتقاد عمیق به مبانی دینی» در بین جوانان مدافع اسلام. آستانه ها از این جهت که خطای تحلیل های غربی را نشان می دهد، پدیده ای عجیب و منحصر به فرد است و این مسئله جز به لطف خداوند و اهل بیت علیهم السلام شکل نمی گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی برگزاری راهپیمایی‌هایی مانند 22 بهمن یا تشییع‌های ناگهانی مانند تشییع سردار سلیمانی یا شهدای خدمت را از مظاهر اقتدار مجدد انقلاب اسلامی دانستند و تأکید کردند: شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حرم. خانواده‌ها نیروی تازه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند. مایه سربلندی و رستگاری و شکوفایی ایران اسلامی و انقلاب اسلامی قطعاً گروگان این شهدا و خانواده هایشان است.

بیانات رهبر انقلاب در جمع مسئولان مجمع شهدای مدافع حرم

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *