جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی، پرده تزویر را از چهره دروغین مدعیان حقوق بشر کنار زد

تبلیغات بنری


سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی تایید کرد: جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه نه تنها چهره زشت و غیرانسانی اشغالگر فلسطینی را به جهانیان نشان داد، بلکه نشان داد. چهره زشت و غیرانسانی اشغالگر فلسطینی به جهانیان. او حجاب دروغین را از چهره دروغین مدافعان حقوق بشر در غرب برداشت.

یورنا – ناصر الکنانی، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه با انتشار یادداشتی در شبکه ایکس نوشت:

ساکنان مظلوم، اما صبور و استوار نوار غزه از سیصد و سی امین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این سد عبور کردند.

– بیش از 40 هزار شهروند این کشور که بیشتر آنها زن و کودک بودند به هولناک ترین شکل ممکن توسط باند جنایتکار صهیونیستی کشته شدند. اجساد در حال تجزیه هزاران نفر از جمله مردان، زنان، کودکان و نوجوانان در زیر آوار و ویرانه های غزه مدفون شده است. حدود 90 درصد از جمعیت آن آواره شده اند. بر اساس اعلام و تشخیص سازمان های بین المللی، بیمارستان ها، مدارس، مراکز خدماتی و غیره به طور کامل تخریب شده اند و حتی با پایان یافتن جنگ نامتقارن کنونی، حفاری ویرانه های غزه سال ها طول می کشد.

بسیاری از بخش‌های این بخش به دلایل زیست‌محیطی متاثر از مقیاس بمباران تا سال‌ها غیرقابل سکونت باقی می‌مانند.

سیصد و سی روز جنگ ناجوانمردانه غزه در کنار زشت ترین و منفورترین جنایات علیه بشریت توسط صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی دفاع و بی دفاع، شاخص و معیار جهانی برای سنجش حدود انسانیت و ناموس در برابر پلیدی و آسیب است. پلیدی و معیار روشن شناخت درست از نادرست.

جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه نه تنها چهره زشت و غیرانسانی اشغالگران فلسطینی را به جهانیان نشان داد، بلکه حجاب دروغین را از چهره دروغین مدافعان حقوق بشر در غرب زدود. دستان خون آلود آنها که همیشه از ترفندهای دروغین استفاده می کنند، زیبا، پوشانده، آشکار و آشکار شده است.

صهیونیست‌ها تشنه‌ی خون و لعنت که گویی هنوز از خون ده‌ها هزار شهروند فلسطینی ساکن غزه سیراب نشده‌اند، این روزها در پرتو انفعال جامعه جهانی، آرزوی تکرار جنایات را دارند. غزه در کرانه باختری فلسطین.

در سایه حمایت بی چون و چرای دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی در باور خام خود به دنبال ایجاد بازدارندگی و پایان دادن به مقاومت در سراسر جغرافیای فلسطین است، اما بدون تردید این رژیم با حجم جنایات خود. به ویژه در 11 ماه گذشته جنایاتی علیه مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته و بذر طوفان های بسیاری در سرزمین فلسطین کاشته شده است.

شکی نیست که رویای صهیونیست ها برای پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز محقق نخواهد شد، برعکس، نقطه پایانی این کریدور جنایت، آغاز پیروزی مردم صبور و مبارز فلسطین و شکست و فروپاشی کامل خواهد بود. رژیم که هویت جعلی و نامشروع خود را بر اساس تجاوز، اشغالگری، تروریسم، جنایت و کشتار مردم بیگناه تثبیت کرد.

((پس در راه خدا بکش که تو جز خودت نیستی)) خداوند کافران را باز می دارد (سوره اشد)

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *