جشنواره کارتون سواد فضای مجازی برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره سواد کاریکاتور در فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی در ۱۳ مهرماه خبر داد.

یورنا- بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بورابل قاسم درباره برگزاری جشنواره سواد کاریکاتور در فضای مجازی گفت: جشنواره ها نقش مهمی در گسترش هنر و فرهنگ سازی در عین حال کارتون و کاریکاتور به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عرصه های هنرهای تجسمی جایگاه ویژه ای دارد.

رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تکیه بر موضوع و استفاده از طنز از عوامل موثر در تاثیرگذاری بیشتر کاریکاتور است. از طرفی برگزاری جشنواره یکی از بهترین راه های ارتباط سازنده با هنرمندان و تاثیرگذاری بر مخاطبان است و این امر باعث پویایی بیشتر در جامعه می شود.

وی ادامه داد: مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی با عنایت به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه سوادآموزی در فضای مجازی تصمیم گرفت تعدادی از نشست های جشنواره کاریکاتور و کاریکاتور را از طریق رسانه های دیجیتال با عناوین مختلف برگزار کند. دوران برای هوش مصنوعی، نشست جدید این جشنواره با برگزاری دوره های تخصصی در زمینه سوادآموزی در فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی در 13 مهر 1403 هجری شمسی برگزار می شود.

بورابل قاسم گفت: هفت موضوع شامل ساختارها و فناوری های سواد سایبری در عصر هوش مصنوعی، توانمندی های فرهنگی و هنری در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، کودکان و نوجوانان و هوش مصنوعی و ارزهای رمزنگاری شده به شرکت کنندگان ارائه شد. به سواد سایبری و … اشاره کرد.

رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ ثبت نام 25 شهروره ماسال و تاریخ برگزاری 13 مهر 1403 می باشد.

برای دریافت دعوتنامه جشنواره اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *