جذب رضاییان دفاع استقلال را بیمه خواهد کرد/ مرادمند با رفتن به پرسپولیس باید قید همه چیز را بزند

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رضاییان می تواند سمت راست استقلال را محکم کند و با آمدنش خط دفاعی استقلال قوی تر می شود.

علی حمودی در گفت و گو با میزان در مورد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه استقلال، وی تصریح کرد: استقلال در نقل و انتقالات تابستانی خوب کار کرد اما کار هنوز نیمه تمام است. همچنان در خط هافبک و حمله ضعف داریم و مدیریت باید این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد: فصل گذشته مهدی پور را در خط هافبک داشتیم که کمک زیادی به استقلال کرد اما بدشانس بود و مصدوم شد. عملکرد ماشاریپوف خوب بود اما نه به خوبی زمانی که در ازبکستان بازی می کرد. آنها باید یک بازیساز حرفه ای جذب کنند که بتواند مانند جپاروف بازی کند. فصل گذشته با جایی روبرو شدیم که کاملا تقویت نشده بودیم و آن جذب یک مهاجم 6 نفره و یک بازی ساز بود. نکونام مربی دانا و حرفه ای است اما اشتباهات پیاپی باعث شد که او جام را از دست بدهد و مطمئناً برای فصل آینده افتخار ویژه ای نصیبش می شود.

سکوت و آرامش در نقل و انتقالات باعث پیروزی استقلال خواهد شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اقدامات باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر اظهار داشت: در گذشته چندین بار اشاره کردم که نقل و انتقالات باید در سکوت انجام شود و خدا را شکر باشگاه این موضوع را به خوبی در صحنه قرار داده است. ” دستور جلسه. تا پایان نقل و انتقالات به همین منوال ادامه دهند. برخی از عوامل مضر هستند، اما مدیریت باید آن را کنترل کند. هلدینگ خلیج فارس نقش مفیدی در نقل و انتقالات باشگاه داشته اما هنوز موفق به جذب مهره های مورد انتظار ما نشده است. بازیکنانی که شایسته باشگاه و هواداران هستند باید جذب شوند تا حسرت و ناراحتی فصل قبل تکرار نشود.

رضاییان سمت راست خط دفاعی استقلال را محکم می کند

حمودی با بیان اینکه رضاییان جناح راست استقلال را تضمین می کند، گفت: خرید رضاییان دور از انتظار بود اما گام مثبتی در نقل و انتقالات باشگاه بود. رضاییان می تواند سمت راست استقلال را محکم کند و با آمدنش خط دفاعی استقلال قوی تر شود. می توان به کمک ها و تأثیرات رضاییان تکیه کرد. دفاع از کانون استقلال باید تقویت شود و حفاظت از آنها تا حد امکان تقویت شود. خدا را شکر در فصول گذشته خط دفاعی استقلال خوب کار می کرد و کمتر گل خوردیم. امیدوارم با خرید موثر و عملکرد مثبت از خط دفاعی بتوانیم باز هم دروازه استقلال را بسته نگه داریم.

مرادمند با انتقال به پرسپولیس بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب شد

بازیکن باسابقه فوتبال استقلال با اشاره به احتمال رفتن موردوند به پرسپولیس خاطرنشان کرد: رفتن موردموند به پرسپولیس می تواند بزرگترین اشتباهی باشد که او در دوران فوتبالش مرتکب شده است. پرسپولیس دو بازیکن پاس در خط دفاعی دارد و مطمئناً مرامند فدای درگیری های دو باشگاه می شود و جو هواداران را بابت انتقال رضاییان به استقلال آرام می کند. او با رفتن به پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی را از دست می دهد و کمتر در ترکیب احساس می کند. من شخصاً در دوران بازی ام همیشه دوست داشتم به عنوان استقلال شناخته شوم نه پیشکسوت دو تیم. من همیشه طرفدار تیم مورد علاقه ام بوده ام و هرگز رنگم را تغییر نداده ام.

عدم آمادگی جوانان باعث نابودی تیم ملی در آینده می شود

وی در پایان با اشاره به اینکه باید جوانان را برای آینده بسازند در غیر این صورت تیم ملی متحمل ضررهای سنگینی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تیم ملی در آینده در بسیاری از نقاط زمین با مشکل مواجه خواهد شد. احتمالا اکثر بازیکنان آخرین سال حضور خود در تیم ملی را پشت سر گذاشته اند و هنوز در بسیاری از نقاط زمین مشکل داریم. باشگاه های لیگ برتری ایران نیز از این موضوع مستثنی نیستند و اگر فکری به حال آن نکنیم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد. آنها باید جوانان را آماده کنند و به آنها فرصت بیشتری برای بازی در کنار بازیکنان باتجربه بدهند. با این وضعیت نه تنها باشگاه ها بلکه تیم ملی هم شکست خواهند خورد و دود آن از چشم هواداران خواهد رفت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *