جابه‌جایی ۲۲ درصد از زائران اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای

تبلیغات بنری


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین حسینی تا پایان روز یکشنبه 7 مرداد 1403 بیش از 510 هزار زائر به اربعین حسینی رفتند. تا مرزهای اربعین حسینی در غرب کشور. کشور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی زمینی.

یورنا – به گزارش اداره کل ترافیک و حمل و نقل زمینی، حمیدرضا شهرکی الثانیه معاون حمل و نقل زمینی و حمل و نقل زمینی گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین الحسینی تا پایان روز یکشنبه. 28 مرداد 1403 بیش از 510000 زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی زمینی به مرز منتقل شدند و زائرین اربعین عازم غرب کشور شدند و این تعداد معادل است. 22 درصد از کل بازدیدکنندگان اربعین. جاذبه های از طریق جاده.

ثندری شهرکی افزود: در این مدت ناوگان اتوبوسرانی عمومی جاده ای با بیش از 23 هزار دستگاه اتوبوس زائران را به مرزهای اربعین منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به منظور رفاه حال زائران و سهولت دسترسی، بخشی از بلیت های مورد نیاز زائران از طریق بسترهای مختلف از جمله سامانه راوی پیشاپیش در اختیار مردم قرار گرفت و پس از تکمیل خدمات، خدمات استثنایی بازگشایی شد.

نایب رئیس سازمان حمل و نقل زمینی و ارتباطات با بیان اینکه بیشتر زائران مسیر خود را از قبل رزرو کردند، افزود: امسال پروازهای رفت و برگشت به صورت آزمایشی و در قالب پیش فروش در مرزهای سه گانه اربعین اجرا شد. .

وی افزود: تا چهل سال آینده با راه اندازی سامانه جامع حمل و نقل مسافر، تمامی ظرفیت ها به راحتی از طریق پیش فروش تامین می شود که امیدواریم این امر موجب آسودگی خاطر و تسهیل برنامه ریزی و مدیریت سفر شهروندان به ویژه در سفرهای برگشت .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *