ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش و سنجش آموزش کشور از ثبت نام و گزینش بیش از 8000 داوطلب در دوره کارشناسی ناپیوسته سال 1403 هجری شمسی خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 هجری شمسی از روز یکشنبه خرداد ماه آغاز شد. 27. تا یکشنبه 12 تیرماه ادامه دارد و تاکنون بیش از 8000 نفر برای پذیرش در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مشاور سرپرست سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور افزود: راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان قابل دسترسی است و متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و شرایط عمومی باشند و شرایط خاص ذکر شده در راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته می توانید از این ثبت نام برای برنامه پذیرش استفاده کنید.

وی درباره متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش در رشته های تحصیلی باید در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش و پرورش ثبت نام کنند مکان های دارای آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: متقاضیان علاقه مند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور و ثبت نام مراجعه کنند.

در پایان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به داوطلبان توصیه کرد قبل از ثبت نام، راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و آگهی های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه زمان بندی پیش بینی شده، آزمون دیپلم 1403 برای گروه های ثبت نامی که پذیرش آنها به صورت آزمون است، روز جمعه 11 شهریور ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *