تیم‌های آسیایی در والیبال پیشرفت کردند

تبلیغات بنری


مربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: همه تیم های آسیایی در والیبال پیشرفت کرده اند و عملکردشان در مسیر درستی است. دیگر هیچ خطای سطحی وجود ندارد و بحرین نیز از این قاعده مستثنی نیست. برد و باخت در دیدارهای تدارکاتی مهم نیست.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی مربی تیم نوجوانان ایران پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم نوجوانان بحرین گفت: دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در اردوی بحرین یک دیدار تدارکاتی بود. رقابت با جوانان این کشور بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم در این دیدار از همه بازیکنان استفاده کنیم و در نهایت برنده ورزشگاه شویم.

قائمی با اشاره به کیفیت تیم ملی بحرین ادامه داد: در تورنمنت ها و بازی های دوستانه اخیر مدام غافلگیر می شویم. همه تیم ها در والیبال پیشرفت کرده اند و عملکردشان در مسیر درستی است. دیگر خطای سطحی وجود ندارد و بحرین هم از این قاعده مستثنی نیست و مقابل تیم ما والیبال خوبی به نمایش گذاشت.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: بازیکنان زیر 18 سال در سنینی هستند که کنترل کامل احساسات در طول مسابقه دشوار است. این دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران بود و قطعا در آینده پیشرفت خواهیم کرد. طبیعتا در بازی امروز کم کم بر رقابت ها مسلط شدیم و در نهایت از عملکرد بازیکنان راضی شدیم.

قائمی در خصوص اهمیت نتیجه در دیدارهای تدارکاتی گفت: در دیدارهای تدارکاتی به دنبال این هستیم که بازیکنان از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری داشته باشند و تست شوند. برد و باخت در این دیدارها مهم نیست فقط کسب نتایج لازم و شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شرایط خوبی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *