تیزبینی رنگرز و چلنج‌های به موقع سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی/ میدان بزرگ، آدم‌های بزرگ می‌خواهد

تبلیغات بنری


NB

چالش های پیش روی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک در چندین دیدار ورق را به سود نمایندگان کشورمان برگرداند.

یورنا – همیشه می گفتند المپیک میدان بزرگی است و یک میدان بزرگ نیاز به آدم های بزرگ دارد.

و در بازی های المپیک 2024 پاریس هدایت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را بر عهده خواهد داشت رنجرز خوباو مربی جوان و قهرمان سابق این رشته بود که با سرعت و تصمیمات به موقع خود در چندین مسابقه نتیجه را به نفع شاگردانش رقم زد.

شاید مهم ترین تصمیم اعتراض و به چالش کشیدن رنجرز در دیدار نیمه نهایی وزن 67 کیلوگرم بین دو تیم باشد سعید اسماعیلی گالاسیان ارمنستان بود که اسماعیلی در حالی که 5 بر 2 پیش بود حریف خود را گرفت و روی پل آویزان کرد تا داوران اعلام ضربه فنی کنند اما هوش فنی بالای حسن رنگرز و هوشیاری زیست محیطی مثال زدنی باعث شد داوران آماده شوند. برای اعلام برنده از رقیب ارمنی، به سرعت چالش را اعلام کردند و خواستند فیلم آن صحنه را مرور کنند. زیرا او به خوبی دریافته بود که کشتی گیر ارمنی که از خارج از کشور آمده بود سعی کرد در مقابل اسماعیلیان نمایشی دلگرم کننده داشته باشد و به کشتی گیر کشورمان ضربه بزند.

تیزبینی و چالش های به موقع رنجرز برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ مدان نیازمند افراد بزرگی است.

شاید بسیاری از مربیان در چنین صحنه هایی که امثال آنها را زیاد ندیده ایم در چنین استادیوم بزرگی غرق جو سنگین المپیک شده و نتوانند تصمیم درستی بگیرند اما رنجرزهای جوانی که در این ورزشگاه استخوان خرد کردند. میدانی، بهترین تصمیمی است که کاپیتان کشتی در بهترین زمان ممکن گرفت و مدال ارزشمندی را برای کاروان ورزشی کشورمان حفظ کرد.

طبیعتا رنجرز در این مسابقات بارها تصمیمات درستی گرفت که یکی از آنها در دیدار اسماعیلیه مقابل رقیب ژاپنی بود که در نهایت به پیروزی شاگردش منجر شد.

البته نباید از این نکته غافل شد که تسلط این مربی خوش آتیه و جوان به زبان انگلیسی و ارتباط او با داوران و هیئت داوران در تصمیم گیری آنها بی تاثیر نبود.

در هر صورت رنجرز و تیمش به یک نتیجه تاریخی دست یافتند و اگر اسماعیلی و محمدی بتوانند امشب دو طلای دیگر را برای تیم ملی کشتی به خانه بیاورند، برای همیشه در تاریخ ورزش کشور خواهند ماند.

شاید به همین دلیل است که می گویند ورزشگاه المپیک افراد بزرگ می خواهد.

تیزبینی و چالش های به موقع رنجرز برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ مدان نیازمند افراد بزرگی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *