تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد در اولویت دولت شهید رئیسی

تبلیغات بنری


وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بیش از 70 درصد در راس اولویت ها و دستور کار دولت شهید رئیسی قرار گرفت.

یورنا – کیمرث الهاشمی وی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از خوابگاه شهدای ورزشکاران چالوس گفت: این پروژه می تواند دستاوردهای خوبی برای ورزش شهرستان چالوس داشته باشد و از این رو میزبانی اردوها و مسابقات کشوری در این شهرستان مناسب و مناسب است. . محیطی آبرومندانه برای ورزشکاران فراهم خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بیش از 70 درصد در دولت شهید رئیسی در اولویت و دستور کار قرار گرفت و در اصل 27 و پروژه های خیریه نیز همین اولویت ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حضور و نقش خیرین در عرصه ورزش مانند مدرسه سازی بسیار موثر و کارآمد است، تاکید کرد: همچنین به همه خیرین اعلام کردیم که پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل و به نام خود افتتاح کنند.

الهاشمی گفت: خوابگاه ورزشی شهدای چالوس پروژه شماره 1429 است که در دولت شهید رئیسی با وامی بالغ بر 12 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حفظ و نگهداری اماکن و استادیوم ها با رعایت کنترل های قانونی استقبال می کنیم و این امر باری را از دوش ادارات ورزش و جوانان که بودجه کمی دارند برداشته می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *