تولید نفت ایران در خیلج فارس افزایش می‌یابد

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: نصب و راه‌اندازی سکوهای A20 و A21 در میدان ابوذر تا پایان آذرماه امسال، تولید روزانه این شرکت را به 9600 بشکه در آب‌های خلیج عربی افزایش می‌دهد.

یورنا- به گزارش شرکت نفت قاره ایران، علی رضا مهدی زاده، مدیرعامل شرکت نفت قاره ایران در بازدید از روند ساخت سکوهای A20 و A21 در میدان ابوذر میدان خرمشهر، حاکی از پیشرفت 85 درصدی و گفت: 99 درصد کالاها نیازهای مربوط به این طرح تامین شده است و برخی از این کالاها در انتظار ترخیص کالا از گمرک هستند.

وی افزود: هر دو سکوی A20 و A21 میدان ابوذر بیش از 1100 تن وزن دارند و به طور کامل با استفاده از توان شرکت های پیمانکاری داخلی ساخته شده اند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران تصریح کرد: چهار حلقه چاه متصل به سکوی A21 در سال 1402 حفاری شد و حفاری چهار حلقه چاه دیگر برای سکوی A20 در حال تکمیل است و تا یک ماه آینده تکمیل می شود.

مهدی زاده با بیان اینکه ژاکت های این سکوها پیش ساخته و در محل مورد نیاز نصب شده است، تصریح کرد: کار پیش راه اندازی و بهره برداری از این پروژه به زودی آغاز می شود و با انتخاب شرکت نصب این سکوها، مراحل بهره برداری آغاز می شود. حمل و نقل، نصب و بهره برداری آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که یک ماه طول بکشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *