توصیه‌هایی برای داشتن خواب کافی در سفر اربعین

تبلیغات بنری


زائران برای زیارت اربعین حسینی باید خواب کافی داشته باشند تا سفر خوبی داشته باشند و حج خوبی داشته باشند.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: زائران اربعین باید توجه بیشتری به خواب کافی داشته باشند زیرا در محیطی متفاوت با محیط زندگی خود قرار دارند و تحرک و پیاده روی نسبتا بیشتری دارند.

در طول روز به دلیل وجود آفتاب و دمای نسبی هوا چیز خاصی در مورد محل خواب وجود ندارد. اما برای خوابیدن پیشنهاد می شود که ابتدا از بین موکب های مسیر محل خواب را قبل از ساعت 8 صبح انتخاب کنید چرا که بعد از ساعت 23 بدست آوردن مکان مناسب کمی مشکل خواهد بود.

در اینجا ذکر چند نکته ضروری است اولاً در طول مسیر مکان های مناسبی برای خوابیدن خواهر و برادر وجود دارد. از آنجایی که فضای کافی و وسایل خواب مانند پتو و بالش وجود دارد، فقط باید بتوانید کاروانی پیدا کنید که هنوز کاملاً پر نشده است. اگر از خود ساکنین بپرسید به شما پیشنهاد می کنند جایی که هنوز جای خواب باشد.

توجه داشته باشید که تعداد موکب ها در فواصل عمود 1100 تا 1390 به دلیل باریک بودن راهرو کاهش می یابد. پس طوری برنامه ریزی کنید که شب ها این مسافت را طی نکنید و در یافتن جای خواب دچار مشکل نشوید.

به طور کلی افراد به دلیل پیمودن مسافت طولانی در جاده احساس خواب آلودگی می کنند، بنابراین باید استراحت لازم را داشته باشند و از عجله برای رسیدن به مقصد خودداری کنند. از آنجایی که پیاده روی مداوم باعث خستگی مفرط در افراد می شود، ممکن است در روزهای اول متوجه خستگی نشوید، اما این خستگی و کم خوابی قطعا در روزهای بعد شما را خسته می کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *