تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا| شب با شکوه شاگردان چمنیان با برتری ۶ گله مقابل ترکمن‌ها

تبلیغات بنری


تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اولین دیدار خود در مسابقات کافا را با پیروزی بزرگ مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشت.

یورنا – به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان از ساعت 21:30 امشب در اولین دیدار خود در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 17 سال CFA به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت.

در نهایت این دیدار با برتری 6 بر 1 شاگردان عباس چمنیان به پایان رسید تیم ملی نوجوانان کشورمان با نمایشی قدرتمند، هجومی و مفرح 3 امتیازی شد و با گلی بهتر صدرنشین گروه دوم شد. . تفاوت با ازبکستان

به گفته عباس چمنیان، این بازیکنان در ترکیب بازی امشب قرار گرفتند:

یاسین زری، محمدامین حسینی، محمدرضا بنی تمیم، محمد امین محارالیان (محمد امین جوایدزاده، 46)، امید قراچماگلو (ماهان بهشتی، 46)، ایلیا احمدی مانیش (آرتین رستمی، 46)، مرتضی علیبالدی (مهراب گلوک بدال،) 90) (80_عرفان یوسف زاده)، سلمان غفاری (62_عرفان خدادادیان) و ابوالفضل کاظمی.

توضیحات گل:

در دقیقه دهم ابوالفضل کاظمی با پرشی به موقع و ضربه سر زیبا پس از کرنر امید قره چماگالو از سمت راست اولین گل ایران را به ثمر رساند.

سلمان غفاری پس از دریافت پاس ایلیا احمدمانیش در دقیقه 21 به سمت دروازه ترکمنستان پیش رفت و با یک ضربه بی نقص گل دوم را برای طلبا شامانیان به ثمر رساند.

در دقیقه 31 بر اثر اشتباه بازیکنان تیم حریف روی روی ایلیا احمدمانیش که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی توسط داور قرقیزستانی به سود ایران شد، امین مهارالیان کاپیتان تیم ملی نوجوانان پشت توپ پرید. و توپ را شوت کرد. اختلاف را به 3 گل رساند.

در دقیقه 36 سلمان غفاری پس از دریافت توپ پشت محوطه جریمه در موقعیت شوت زنی قرار گرفت و با یک شوت خیره کننده از راه دور گل چهارم را برای تیم ملی جوانان به ثمر رساند.

آرتین رستمی سه دقیقه پس از ورود به زمین زمینه ساز گل پنجم ایران شد و این بار پاس او با ضربه سلمان غفاری در دقیقه 48 گل پنجم را برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آورد.

در دقیقه 88 عرفان خدادادیان پس از ربودن توپ از بازیکن حریف با دروازه بان ترکمنستان تک به تک شد و گل ششم ایران را به ثمر رساند.

سلیمان نزار در دقیقه اول وقت اضافه با یک ضربه از پشت محوطه جریمه اختلاف را به 5 گل رساند تا از بار شکست تیمش بکاهد.

پی نوشت ها:

* بازیکنان تیم ملی نوجوانان قبل از ورود بازیکنان اصلی به زمین کنار زمین ایستادند و در کنار اعضای کادر فنی به تشویق هم تیمی های خود پرداختند.

* سرمربی تیم جوانان ایتالیا و برخی از مسئولان فدراسیون این کشور با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی تیم ملی کشورمان نشستند.

* تعدادی از هواداران ایرانی از ابتدای بازی با حضور در زمین، جوانان کشورمان را با شور و شوق خاصی تشویق کردند.

* برخی از اعضای گروه کارگردانان ایرانی در این مسابقات حامی تیم ملی بودند.

*یاسین زارعی در دقیقه 18 بر اثر برخورد با مهاجم حریف در حین ارسال کرنر مصدوم شد اما پس از مداوا توسط کادر پزشکی راهی دروازه تیم ملی شد.

* پس از به ثمر رساندن هر گل، بازیکن گلزن تیم ملی به همراه سایر بازیکنان به کنار دروازه می آمد و شادی خود را با بازیکنان تعویضی تقسیم می کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *