توافق آتش‌بس در غزه نزدیک نیست

تبلیغات بنری


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه واشنگتن بر این باور است که 90 درصد توافق حاصل شده است، آنچه در گزارش سیان در این زمینه آمده را رد کرد.

یورنا- بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گزارش‌های سی‌ان‌ان و دیگران مبنی بر اینکه دولت آمریکا معتقد است این توافق 90 درصد کامل شده است را رد کرد.

وی در این خصوص افزود: این قضیه کاملاً کذب است، یک روایتی وجود دارد که معامله بوده است.

نتانیاهو تاکید کرد: حماس با هیچ چیز موافق نیست. نه با راهروی فیلادلفیا، نه با اصول تبادل زندانیان، پس این فقط یک روایت نادرست است.

او با اتهامات فزاینده ای مبنی بر اینکه به عمد توافق با حماس را مختل کرده است، مواجه است. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با استناد به سندی که به دست آورده است گزارش داد که نتانیاهو در ماه ژوئیه با ارائه یک سری مطالبات جدید پیش نویس توافقنامه اسیران جنگی و آتش بس را به طور موثر برجسته کرد.

چندین رسانه از جمله CNN در اواخر ماه جولای از خواسته های نتانیاهو خبر دادند، اما این اولین بار است که سند اسرائیل به طور کامل به دست می آید.

نتانیاهو همچنین در مورد گزارش هایی مبنی بر اینکه خانواده های زندانیان آمریکایی که هنوز در بازداشت حماس هستند، دولت آمریکا را برای آزادی یکجانبه عزیزان خود تحت فشار قرار می دهند، مورد سوال قرار گرفت.

وی در این خصوص افزود: نمی دانم. می دانید، من خانواده ها را قضاوت نمی کنم. رنج بزرگی را تجربه می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *