تمهیدات و توصیه‌های اورژانس استان تهران برای روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی

تبلیغات بنری


معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران ضمن اشاره به آمادگی های اورژانس استان تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی توصیه هایی برای این ایام ارائه کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، اسماعیل فراهانی در خصوص آمادگی های اورژانس استان تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن عزاداری در دو روز آینده عملیاتی شد. مرکز ارتباط استان تهران تعطیل است عملیات اورژانسی در استان تهران ( اعزام ) توان پاسخگویی پرستاران را افزایش داد.

وی ضمن اشاره به آمادگی کامل مراکز اورژانس تهران و شهرستان‌های استان، ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است مردم برای تسلیت به شهرستان‌های خود مراجعه کنند. پایگاه های زمینی و همچنین پشتیبانی هوایی در آماده باش کامل هستند.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران افزود: آمبولانس ها، آمبولانس ها و کامیون های خودکار ما در مراکز مختلفی که عزاداری برگزار می شود حضور دارند. به عنوان امام و هیئت های بزرگ تأسیس می شوند.

فراهانی با بیان اینکه هیئت ها در توزیع پیشنهادات بهداشتی باید به دمای هوا توجه داشته باشند، تصریح کرد: پیش بینی می شود طی دو روز آینده گرمای شدید وجود داشته باشد و احتمال گرمازدگی وجود دارد. بنابراین توصیه می شود برای پیشگیری از آفتاب زدگی به ویژه در سالمندان توصیه های لازم را رعایت کنید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *