تمهیدات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای برگزاری مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان

تبلیغات بنری


مدیر عامل واحد اتوبوسرانی تهران با تسلیت به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش از خدمات این شرکت در مراسم یادواره این شهدا خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: یاد و خاطره سه سال خدمت خالصانه ایشان در دولت برای همیشه در ذهن و تاریخ مردم شریف ایران ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به مراسمی که روز پنجشنبه 16 تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان از سراسر کشور در مراسم اربعین ایشان. همکاران من در واحد واحد نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده اند تا به فکر ارائه خدمات بهتر باشند.

علیزاده ادامه داد: با برنامه ریزی، علاوه بر تقویت خطوط مواصلاتی منتهی به محل برگزاری، خدمات حمل و نقل از میادین و نقاط به شرح زیر انجام می شود: چهارراه تهرانپارس، ایستگاه خاوران، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی دوم. میدان شهریری، تهرانسر، صادقیه، بازار نازیه آباد، طبقه دوم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم شرکت کنندگان به مبادی و میادین خود بازگردانده می شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *